جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ - ساعت ۷:۱
 مدیرکل راه و شهرسازی استان:

 ۱۶۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی رفع تصرف شد

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در دو ماه مهر و آبان سال جاری بیش از ۱۶ هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی ۱۰۷۰ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزادکرده است.
 ۱۶۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی رفع تصرف شد,

سید علی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هر گونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، طی مهر و آبان‌ماه سال جاری با اجرای ۱۴ مورد عملیات رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی موفق به بازپس‌گیری حدود ۱۶ هزار و ۹۱۳ مترمربع از اراضی ملی باارزش تقریبی یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال شده است.

 وی با اشاره به جزئیات این ۱۴ مورد اظهار کرد: از این ۱۴ مورد، ۱۲ مورد مربوط به رفع تصرفات فوری در شهرهای بجنورد، شیروان و جاجرم به مساحت ۷ هزار و ۶۱۳ مترمربع از اراضی ملی باارزش تقریبی بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال در شهرهای استان و دو مورد اجرای احکام در شهر اسفراین به مساحت ۹ هزار و ۳۰۰ مترمربع و ارزش تقریبی ۹۳۰ میلیارد ریال است که در کلیه عملیات، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام کردند.

 میرکریمی عنوان کرد: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه؛ برای اطمینان از ماهیت ملک موردنظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند، تا مورد سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب قرار نگیرند.

 وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را طی تماس با شماره‌تلفن ۰۵۸۳۲۲۱۰۹۸۴ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از گشت‌زنی از اراضی ملی و دولتی محدوده و حریم شهرهای تابعه به‌صورت محسوس و نامحسوس و شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک