جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ - ساعت ۲۰:۱
سردار غلامرضا سلیمانی:

مقاومت یکی از مفاهیم ارزشمند عرضه شده توسط ملت ایران به جهان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: مقاومت یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی بود که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد. مقاومت و پایداری درسی بود که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه ۵۷ به آن تمسک جست.
مقاومت یکی از مفاهیم ارزشمند عرضه شده توسط ملت ایران به جهان است,

به گزارش عصر اترک به  نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (پنجشنبه، ۹ آذرماه) در نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در مجتمع امام رضا (ع) بندر ترکمن برگزار شد، گفت: در ابتدا به ارواح طیبه ۴۰۰۰ شهید استان گلستان و ارواح طیبه شهدای زن اهل سنت که این جلسه با عنوان این شهید‌ه‌های افتخار آفرین و فداکار برگزار شده، درود می‌فرستم.

وی افزود: همچنین، به ارواح شهدای جبهه مقاومت بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت و ارواح طیبه شهدای مظلوم غزه و فلسطین درود می‌فرستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این روزها چشم‌های جهانیان به غزه دوخته شده است، تصریح کرد: این روزها ما شاهد جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و پشتیبانی‌های گسترده جهانخواران عالم بویژه شیطان بزرگ آمریکا از این رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی هستیم.

سردار سلیمانی، گفت: مقاومت یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی بود که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد. مقاومت و پایداری درسی بود که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به آن تمسک جست و بر اساس راهبردی بود که از امام راحل و عظیم الشأن و رهنمودها و تدابیر رهبر معظم انقلاب دریافت کردند، بر این مسیر راست قامت و استوار ایستاد.

وی ادامه داد: گفتمانی که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی آغازگر آن بود و توانست اولین پیروزی و موفقیت را در بهمن ماه سال ۵۷ کسب کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک سرزمین راهبردی و تاثیرگذار استقرار پیدا کرد. می‌بایستی برای استمرار و تداوم این دستاورد با راهبرد مقاومت آن را ادامه داد و بر استمرار آن تاکید کرد که ملت بزرگ ایران حقاً و انصافاً در این زمینه در خور تحسین هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور، تاکید کرد: سخن از ۷ هزار شهیده زن و تقدیم جان بعنوان گرانمایه‌ترین داشته یک انسان در راه اهداف انقلاب اسلامی است. فداکاری‌های ۹۰۰ شهیده زن اهل سنت در میان خیل عظیم شهیده‌های زن کشور حقیقتاً قابل ستایش، ستودنی و تحسین برانگیز است که معنای آن مقاومت و پایداری است.

وی افزود: شما امروز به غزه بنگرید و مشاهده کنید چه حوادثی در آن جا رقم خورده است، غزه مظلوم اما مقتدر، چندین هزار کودک و مادر به شهادت رسیده‌اند. اگر تعبیری به این شکل بر زبان جاری کنیم که اصلی‌ترین و محوری‌ترین مقاومت را زنان غزه موجب شدند، جمله متناسبی است چون این مادران هستند که متحمل شدیدترین فشارها از ناحیه به شهادت رسیدن فرزندان و کودکانشان هستند.

سردار سلیمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، گفت: هنگامی که رژیم وحشی و کودک‌کش صهیونیستی نوزادان و کودکان را با نهایت وحشی‌گری به شهادت می‌رساند، بیشترین فشار را مادران و زنان غزه متحمل می‌شوند.

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک