پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ - ساعت ۷:۰
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:‌

خسارت ۶۵ میلیاردی سیلاب به راه‌های روستایی خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت:‌ سیلاب ۴۸ ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم بیش از ۶۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.
خسارت ۶۵ میلیاردی سیلاب به راه‌های روستایی خراسان‌شمالی,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: ۲۴۵ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم توسط راهداران رسوب برداری و پاک‌سازی شد.

وی افزود: ۲۵ کیلومتر از محورهای شهرستان بجنورد توسط ۹ راهدار و به‌کارگیری ۹ دستگاه ماشین‌آلات رسوب برداری و پاک‌سازی شد. 

مشتری میزان رسوب برداری و پاک‌سازی در شهرستان رازو جرگلان را ۱۶۵ کیلومتر برشمرد و با اشاره به این‌که ۹ راهدار و هشت دستگاه ماشین‌آلات درگیر این عملیات بودند، تصریح کرد: میزان رسوب برداری و پاک‌سازی در محورهای شهرستان اسفراین نیز دو کیلومتر بود که پنج راهدار و سه دستگاه ماشین‌آلات اجرای عملیات مذکور را بر عهده داشتند.

به گفته این مسئول در شهرستان جاجرم دو کیلومتر راه با به‌کارگیری یک راهدار و یک دستگاه ماشین‌آلات رسوب برداری و پاک‌سازی شد. 

مشتری همچنین از رسوب برداری و پاک‌سازی پنج کیلومتر از محورهای شهرستان شیروان با به‌کارگیری پنج راهدار و سه دستگاه ماشین‌آلات خبر داد و اظهار کرد: میزان رسوب برداری و پاک‌سازی محورهای شهرستان مانه و سملقان ۴۶ کیلومتر و تعداد راهدار درگیر، ۲۵ نفر و تعداد ماشین‌آلات ۱۶ دستگاه بوده است.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک