جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ساعت ۸:۳۵
دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جمهوری اسلامی، والد جبهه مقاومت است

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما حامی جبهه مقاومت نیستیم، بلکه ما والد این جبهه هستیم و جبهه مقاومت اگر امروز تلاش و جهادی، انگیزه و سلاحی در دست دارد، به حمایت، پشتیبانی و الهام‌گیری از انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب است.
جمهوری اسلامی، والد جبهه مقاومت است,

به گزارش عصر اترک، سردار حمید بزم‌شاهی، دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر ۱۶ آبان در دوازدهمین جشنواره مالک‌اشتر در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: شما پاسداران و بسیجیان وقت، توان و سلامتی خودتان را در راه عزت، شرف، پیشرفت، امنیت این نظام و انقلاب در کف اخلاص گذاشته‌اید و مخلصانه تلاش می‌کنید.

وی ادامه داد: اگر نگاهی به عرصه انقلاب اسلامی و به مناظره تاریخی جبهه حق و باطل بیندازید، دیده می‌شود که حق تا امروز تداوم داشته است.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروزه در یک منطقه بسیار محدود به نام فلسطین که کانون قدرت اسلام است با کانون قدرت کفر رودررو شده‌اند، یک غزه کوچک اما قهرمان به نمایندگی از تمام جبهه حق در برابر رژیم صهیونیستی به نمایندگی از جبهه کفر ایستاده است.

وی گفت: غیرمسلح‌ترین و کوچک‌ترین گروه مقاومت از جبهه عظیم مقاومت اسلامی به نام حماس در برابر بزرگ‌ترین، وحشی‌ترین و خون‌ریزترین ائتلاف نظامی جهان ایستاده است و این اذن خداوند است که چنین قدرتی را به این گروه داده است.

سردار بزم‌شاهی افزود: رژیم صهیونیستی در حال نابودی است و از نظر مبانی قدرت و رمز بقا در بدترین شرایط خود قرار گرفته است.

این مسئول بیان داشت: صهیونیست بر چهاراصل تکیه به حمایت خارجی از جمله آمریکا، تکیه بر سیستم اطلاعاتی پیچیده رژیم، اعتماد به ارتش که به عبارت خودشان چهارمین ارتش جهان هستند و ایجاد وحشت در دل دشمنان تکیه کرده است.

سردار بزم‌شاهی ادامه داد: چهارعنصر بقای صهیونیستی قابل بازیابی نیست و این نشان‌دهنده پوشالی بودن قدرت شیطانی است که در عرصه بین‌المللی شاهد این شرایط هستیم.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فلسطینی‌ها توانستند در برابر سیستم اطلاعاتی دقیقی که صهیونیست دارد منطقه را مورد حمله قرار دهند و این سرشکستگی برای سرویس جاسوسی صهیونیست بوده و اعتبار دستگاه اطلاعاتی آنها به‌کلی فروریخت.

سردار بزم‌شاهی با اشاره به اینکه سؤال پیش می‌آید که ایران چه زمانی می‌خواهد با صهیونیست‌ها برخورد کند، گفت: ما دارای رهبری حکیم، مدبر و نظام تصمیم‌گیری بسیار پیشرفته در کشور هستیم که هدایت عرصه‌های جبهه حق و باطل را با حکمت مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه ما حامی جبهه مقاومت نیستیم، بلکه ما والد این جبهه هستیم، گفت: جبهه مقاومت اگر امروز تلاش و جهادی، انگیزه و سلاحی در دست دارد، به حمایت، پشتیبانی و الهام‌گیری از انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب است.

سردار بزم‌شاهی افزود: لازم است که همه بسیجیان و مردم که دلشان از این خون‌های به‌ناحق ریخته و کودکان مظلوم غزه که شهید شدند، به منطقه اعزام شوند، افرادی که منتظر جهاد هستند باید بدانند که جهاد تابع ولایت است و جهاد بدون ولایت معنا ندارد.

وی یادآور شد: لذا انتظار است که همه مردم، نیروهای مسلح، دستگاه‌ها، همه اجزا این نظام آمادگی را برای روز موعود و تعیین تکلیف نهایی این شیطان ارتقا دهند.

سردار بزم‌شاهی گفت: سپاه پاسداران رقیب هیچ رده و سازمان دیگری نیست، بلکه همچون برادری در کنار تمام نهادها و دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی، نهادهای مردمی ایستاده و در واقع سپاه پاسداران، صندوق ذخیره قدرت ملت ایران است.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک