جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ساعت ۲۱:۵۰
سردار زهرایی:

آمادگی ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در خراسان‌شمالی وجود دارد

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: آمادگی ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در استان وجود دارد و در گام اول ۳ میلیارد تومان نیز به آن تخصیص می‌یابد.
آمادگی ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در خراسان‌شمالی وجود دارد,

به گزارش عصر اترک، سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در کارگروه جهادی استانداری خراسان‌شمالی اظهار کرد: ۳۹ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور وجود دارد که درصدی از آن فاقد جاده و امکانات هستند.

وی گفت: شبکه بسیج این موضوع را احصا کرده و با وزارت خانه ها تدبیق داده شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی افزود: طرح آبخیز تا جالیز برای رفع آب شرب، آبخیزداری و جاده‌های بین مزارع روستاهایی که تاکنون اقدام خاصی در آن انجام نشده است اجرای می‌شود.

سردار زهرایی تصریح کرد: آمادگی ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در استان وجود دارد و در گام اول ۳ میلیارد تومان به آن تخصیص می‌یابد.

وی ادامه داد: هر طرحی اشتغالی که بتوان انجام داد در این دهکده به صورت پایلوت اجرا می‌شود و سپس به صورت عمده به مردم توصیه می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: برنامه این است استان‌ها به ماشین آلات سازندگی تجهیز شود که استانداری باید این مسیر را تسهیل کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: سه قرارگاه عملیاتی در نظر گرفته شده بود و دو قرارگاه دیگر نیز اضافه شد و در مجموع پنج قرارگاه عملیاتی پهنه‌ای در خراسان‌شمالی تجهیز می‌شود.

وی ادامه داد: نیاز است استان نیز چند قرارگاه پهنه‌ای را پوشش دهد.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک