شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ساعت ۹:۴۲

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۴ نقطه خراسان شمالی + مسیرها

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بجنورد مرکز استان ساعت ۹ صبح آغاز و مردم از سمت میدان شهید به سمت مصلای امام خمینی (ره) حرکت می کنند.
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۴ نقطه خراسان شمالی + مسیرها,

به گزارش عصر اترک، ۱۳ آبان، سالروز سه رویداد مهم تاریخ ایران اسلامی، «تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم ستم‌شاهی در سال ۱۳۵۷ (روز دانش‌آموز) و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸» است که هر ساله با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی در نقاط مختلف کشور گرامی داشته می‌شود.

امسال نیز طبق روال هر ساله ببر نامه ریزی‌ها انجام شده و مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۴ نقطه از خراسان شمالی هم‌زمان با سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

سخنران محوری روز ۱۳ آبان در بجنورد، «محمدحسن قدیری ابیانه»، سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا است.

همچنین سخنران محوری این روز در شیروان حجت‌الاسلام‌والمسلمین تکمیلی، امام‌جمعه شهر شیروان، در شهرستان اسفراین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی، امام‌جمعه شهر اسفراین، در آشخانه حاتمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، در شهرستان فاروج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سویدانلویی، امام‌جمعه شهر فاروج، در شهرستان جاجرم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزموده، امام‌جمعه شهر جاجرم، در شهرستان گرمه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحمانی،  امام‌جمعه شهر گرمه و در شهرستان راز حجت‌الاسلام‌والمسلمین نادعلی زاده، امام‌جمعه شهر راز است.

 

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک