شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ساعت ۹:۵۷
رئیس هیأت جودوی استان:

جودوی خراسان شمالی قهرمان کشوری شد

رئیس هیأت جودوی خراسان شمالی گفت: مسابقات جودوی قهرمانی نونهالان پسر کشور با قهرمانی خراسان شمالی در بخش تیمی همراه بود.
جودوی خراسان شمالی قهرمان کشوری شد,

به گزارش عصراترک به نقل ازروابط عمومی هیأت جودوخراسان شمالی،  یونس ولی‌زاده، رئیس هیأت جودوی خراسان شمالی بیان کرد: مسابقات قهرمانی جودوی نونهالان کشور در بخش پسران (استعدادهای برتر) شنبه با حضور ۳۵۰ جودوکار در قالب ۳۰ تیم از ۲۹ استان به مناسبت روز جهانی جودو در مجموعه ورزشی شهید افراسیابی تهران با قهرمانی خراسان شمالی در بخش تیمی به پایان رسید.

رئیس هیأت جودوی خراسان شمالی تصریح کرد: در اوزان ۳۸، ۴۲، ۵۰و ۶۶ کیلوگرم به ترتیب مهرزاد جمالی، سجاد شکوری، آرشام جمالی و محمد برفراز مقام اول را کسب کردند.

ولی‌زاده با اشاره به کسب مدال نقره طهماسب طهماسبی در وزن ۴۶ کیلوگرم خاطر نشان کرد: در اوزان ۴۲، ۴۶، ۵۵، ۶۰ و ۷۳ کیلوگرم به ترتیب ابوالفضل نظری، امیرحسین محمدی، سجاد اسماعیلی و علیرضا دهخدا موفق به کسب مقام سوم این رقابت‌ها شدند.

رئیس هیأت جودوی خراسان شمالی گفت: محمدرضا نوایی تنها نماینده داوری استان در این رقابت‌ها بود.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک