شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ - ساعت ۹:۱۵
رئیس انجمن کوراش استان خبر داد:

مدال طلای مسابقات کوراش قهرمانی کشور در دستان دختر بجنوردی

رئیس انجمن کوراش خراسان شمالی گفت: کوراشکار خراسان شمالی برای اولین بار مدال طلای مسابقات قهرمانی بانوان کشور را کسب کرد.
مدال طلای مسابقات کوراش قهرمانی کشور در دستان دختر بجنوردی,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی فدراسیون کوراش خراسان شمالی، مصطفی دلیریان، رئیس انجمن کوراش خراسان شمالی  اظهار کرد: مسابقات مدعیان تیم ملی کوراش ایران در بخش بانوان با حضور ۱۰۶ کوارش‌کار در ۸ وزن به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

رئیس انجمن کوراش خراسان شمالی تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها، زهرا باغچقی در وزن ۴۸ کیلوگرم موفق شد ضمن کسب اولین مدال طلای کوراش کشور برای خراسان‌شمالی، مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند.

وی در ادامه افزود: فائزه ابراهیمی در وزن ۵۲ کیلوگرم، زهرا باغچقی در وزن ۷۰ کیلوگرم و فاطمه براتی بریمانلو در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها رسیدند.
دلیریان خاطر نشان کرد: بتول پاکروح، آسیه شجاعی، زینب تقی‌زاده و اعظم شیرپنجه به عنوان داور از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند. 

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک