پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ساعت ۹:۱
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد خبر داد:

امدادرسانی ۱۰۰ آتش‌نشان بجنوردی به آسیب‌دیدگان سیلاب

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: شب گذشته ۱۰۰ نیروی آتش‌نشان آماده‌باش و در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از سیلاب بودند و از صبح امروز چهار تیم عملیاتی برای ثبت خسارت‌ها به محله جوادیه اعزام شده‌اند.
امدادرسانی ۱۰۰ آتش‌نشان بجنوردی به آسیب‌دیدگان سیلاب,

محمدحسن صحراگرد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: از ساعات اولیه باران آتش‌نشانی درگیر امدادرسانی به مردم است و ورودی آب به داخل شهر را رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه ورودی آب به شهر بجنورد از سمت سه مبدا حداقلی، باغچق و شهرک دبیران است، افزود: به‌محض آغاز بارش باران تیم‌های رصد وارد عمل شدند و این مبادی را کنترل کردند.

صحراگرد اضافه کرد: روز گذشته شدت بارش باران از خداقلی آغاز شد و نیروهای امدادی وارد عمل شدند و تمام تجهیزات و نیروهای امدادی عملیات امداد و نجات را در حین گشت‌زنی در نقاط مختلف شهر آغاز کردند.

این مسئول ابراز داشت: تماس‌های تلفنی از کوچه جواهری ماه، شهرک امام خمینی، خداقلی، ملکش، حلقه سنگ، فرودگاه آغاز شد و از ساعت ۱۷ روز گذشته تمام نیروهای امداد به دلیل شدت آب‌گرفتگی در منطقه جوادیه بجنورد به‌صورت کامل در این محله مستقر بودند.

وی ابراز داشت: تمام نیروهای امدادی آتش‌نشانی بجنورد در قالب ۱۰ تیم که متشکل از تیم‌های دو تا ۴ نفره بودند، با کف کش‌ها، پمپ‌ها و موتورهای آب برای تخلیه آب از منازل آب‌گرفته در محله جوادیه حضور داشتند و عملیات کمک‌رسانی تا ساعت یک بامداد ادامه داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: شب گذشته ۱۰۰ نیروی آتش‌نشان آماده‌باش و در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از سیلاب بودند و از صبح امروز چهار تیم عملیاتی برای ثبت خسارت‌ها به محله جوادیه اعزام شده‌اند.

انتهای خبر/ ا

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک