شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ساعت ۷:۰

درخشش کونگ‌فوکاران خراسان‌شمالی در مسابقات لیگ برتر

دبیر هیات کونگ‌فو خراسان شمالی گفت: کونگ‌فوکاران استان توانستند روز نخست مسابقات لیگ برتر را بدون شکست به پایان برسانند.
درخشش کونگ‌فوکاران خراسان‌شمالی در مسابقات لیگ برتر,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی ورزش و جوانان خراسان شمالی، حمید همت افزا، دبیر هیات کونگ‌فو خراسان شمالی اظهار کرد: دور رفت مسابقات لیگ برتر کونگ‌فو در بخش پسران رده سنی جوانان با حضور ۱۰ تیم در تاریخ ۲۰ و ۲۱ مهرماه به‌صورت متمرکز به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است.

وی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: تیم کونگ‌فو خراسان شمالی در پایان روز نخست این رقابت‌ها موفق شد با نتیجه ۵ بر ۰ کرمان را شکست دهد.

دبیر هیات کونگ‌فو خراسان شمالی  افزود: همچنین تیم خراسان شمالی توانست تیم‌های کردستان و فارس را با نتیجه ۴ بر ۱ پشت سر گذاشت و تیم‌های زنجان و خراسان جنوبی را با نتیجه ۵ بر ۰ مغلوب کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه تیم خراسان شمالی توانست کرمان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

همت افزا بیان داشت: تیم کونگ‌فو خراسان شمالی تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها لقب گرفت

 گفتنی است، اشکان شریعتی، محمدحسین شکوری، ابوالفضل کچرانلویی، امیرحسین ابراهیم‌زاده، متین مرادی، علیرضا نادری، پویا همتی، امیرحسین قادری، مهدی گل محمدی، امیرحسین ارجمند اعضای تیم کونگ‌فو خراسان شمالی را با مربیگری عقیل خیراتی و سرپرستی حمید همت افزا در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک