شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ساعت ۱۴:۱
سرمربی اهل خراسان شمالی تیم ملی کوراش خبر داد:

انتقال مجوز احداث کمپ بین‌المللی کوراش خراسان‌شمالی به استانی دیگر

سرمربی تیم ملی کوراش گفت: مجوز احداث کمپ بین‌المللی کوراش در خراسان شمالی به استان دیگر منتقل شده است و این آغاز تضعیف سطح فنی کوراش استان خواهد بود.
انتقال مجوز احداث کمپ بین‌المللی کوراش خراسان‌شمالی به استانی دیگر,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی هیأت کوارش خراسان شمالی، الیاس علی اکبری، سرمربی اهل خراسان شمالی تیم ملی کوراش اظهار داشت: کوراش یکی از بهترین تیم‌های کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو بود.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در هشت ماه منتهی به بازی‌های آسیایی هانگژو زحمات فراوانی کشیده شد و یکی از افتخارات بزرگ ورزش خراسان شمالی کسب دو مدال طلا و نقره بازی‌های آسیایی توسط کوراش‌کاران استان نبود.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی مهد کوراش است افزود: نبود سالن اختصاصی برای این رشته یکی از محدودیت‌های جدی در مسیر آمادگی کوراش کاران در استان است.

علی‌اکبری خاطر نشان کرد: جهت بهره‌برداری از کمپ بین المللی کوراش هیچ قدمی برداشته نشده و وعده‌های مسئولین هیچگاه با اقدام عملیاتی همراه نشده است.

سرمربی اهل خراسان شمالی تیم ملی کوراش بیان کرد: گویا مجوز احداث کمپ بین‌المللی کوراش از خراسان شمالی به استان دیگری منتقل شده است و این آغاز تضعیف سطح کوراش استان خواهد بود؛ زیرا احداث کمپ علاوه بر ارتقای سطح فنی در تشویق جوانان و خانواده‌های آن‌ها به این رشته ورزشی مؤثر است.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک