جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ساعت ۸:۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان:

۳۴۰۰ مادر در خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امدادند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی گفت: طی آخرین آمار ثبت شده در خراسان شمالی، تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ مادر باردار و شیرده در طرح حمایت های تغذیه ای مادران تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند.
۳۴۰۰ مادر در خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امدادند,

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: طرح حمایت از زنان باردار و شیرده باهدف بهبود تغذیه مادران باردار نیازمند و پیشگیری از تولد نوزادان با وزن کم و همچنین تقویت مادران برای دوران شیردهی در خراسان شمالی همچون سال‌های قبل در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح در هر استان با همکاری شبکه‌های بهداشت و درمان استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: زنان باردار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیری که دچار عارضه کم‌خونی و کم‌وزنی هستند، توسط مراکز بهداشتی، درمانی شهری و روستایی و همچنین خانه‌های بهداشت شناسایی و جهت تعیین سطح نیازمندی و سایر اقدامات بهداشتی به این نهاد معرفی می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: براین‌اساس طی آخرین آمار ثبت شده در خراسان شمالی، تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ مادر باردار و شیرده تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارد.

الهی راد یادآور شد: سرانه ماهیانه به‌ازای هر مادر مبلغ ۳۵۰ هزار تومان بن کارت شارژ می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اضافه کرد: بن کارت مادران باردار و شیرده از ابتدای امسال تاکنون به‌صورت کامل شارژ شده و مجموعاً مبلغ یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان برای این مادران هزینه شده است.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک