سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ - ساعت ۸:۲
وزیر کشور:

معطلی زائران در مرزها ‌به حداقل زمان ممکن می‌ر‌سد

وزیر کشور با بیان اینکه با تمهیدات اتخاذ شده مدت زمان ماندگاری در مرزها پس از برگشت به حداقل زمان ممکن می‌ر‌سد، گفت: ۷ هزار دستگاه اتوبوس و ون‌ برای انتقال زائران تامین شد.
 معطلی زائران در مرزها ‌به حداقل زمان ممکن می‌ر‌سد,

به گزار‌‌ش عصر اترک به نقل از خبرنگار تسنیم؛ احمد وحیدی در حاشیه بازدید از پایانه برکت در مرز مهران با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای انتقال و جابه‌جایی زائران پس از راهپیمایی اربعین و بازگشت به مرزهای کشورمان اندیشیده شده است، اظهار داشت: به همین 6 هزار دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران در نظر گرفته شده است‌.

وزیر کشور با بیان اینکه با تمهیدات اتخاذ شده و هماهنگی‌های انجام شده مدت زمان ماندگاری زائران ‌برای انتقال به مبدأ به کم‌ترین زمان ممکن خواهد رسد، افزود: مسئولان راهداری در مرزهای شش‌گانه  ‌اتوبوس و ون را برای جابه جایی سریع مسافران تدارک دیده‌اند و ان‌شاالله امسال با توجه به اینکه سفر اربعین از هفته گذشته آغاز شده و بسیاری زائران به عراق رفته‌اند قطعا برای جابه جایی مشکلی نخواهیم داشت.

وحیدی با تاکید فراوان بر نظارت درست و دقیق بر کرایه ‌حمل و نقل طبق نرخ مصوب در پایانه برکت تصریح کرد: ‌امیدواریم بدون هیچ مشکلی زائران عزیز به محل سکونت خود بازگردند.

وی با اشاره به ساماندهی پایانه برکت خاطرنشان کرد‌: کار بسیار بزرگی در پایانه برکت برای رفاه حال زوار با اهتمام سازمان‌ حمل و نقل جاده‌ای کشور و با حمایت استانداری ایلام انجام شده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک