پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - ساعت ۱۳:۴۹
مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

سیلاب به سه شهرستان خراسان شمالی خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: به دنبال بارش شدید باران از صبح امروز در خراسان شمالی، در شهرستان‌های مانه و سملقان، راز و جرگلان و بجنورد سیلاب جریان پیدا کرد و منجر به خسارت شد.
سیلاب به سه شهرستان خراسان شمالی خسارت زد,

غلامرضا شفیق، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در گفتگو با عصر اترک اظهار داشت: از صبح امروز بارش شدید باران در خراسان شمالی و جاری‌شدن سیلاب خسارت‌هایی را به برخی از مناطق استان وارد کرده است.

وی ادامه داد: به دنبال بارش باران در شهرستان راز و جرگلان در روستاهای امانلی منجر به آب‌گرفتگی چند واحد مسکونی و خسارت به حوزه کشاورزی شد.

شفیق اضافه کرد: علاوه‌برآن در شهرستان مانه، بارندگی در روستاهای یموق، سوخلی، خشتلی و شبلی و کهنه جلگه، منجر به قطع برق شده بود که در حال حاضر جز روستای یموق برق مابقی مناطق برقرار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: همچنین در شهرستان مانه محدوده روستای یارچلی ترکیدگی لوله گاز گزارش شد که اکیپ گاز به محل اعزام شده‌اند؛ ولی به دلیل وجود جریان سیلاب، فعلاً شرایط اجرای عملیات وجود ندارد و منتظر فروکش‌کردن سیلاب هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: علاوه بر این در بجنورد در محدوده امین‌الله و کنارگذر شمالی، عملیات پاک‌سازی رسوبات از سطح جاده انجام شده و مسدودی جاده نداشتیم.

شفیق بیان داشت: بر اثر بارش، چند مورد آب‌گرفتگی حیاط منازل مسکونی گزارش شد که عملیات تخلیه توسط هلال‌احمر انجام شد.

وی ابراز داشت: علاوه بر این بر اثر این بارش‌ها در شهرستان راز و جرگلان، مانه و سملقان در حوزه کشاورزی خساراتی وارد شده که در حال برآورد خسارت هستیم که به‌زودی اعلام خواهد شد.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک