چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ - ساعت ۱۳:۴۵
امام جمعه آشخانه گفت:

هیچ فردی حق ترویج ناامیدی در جامعه را ندارد

امام جمعه آشخانه گفت: هیچ فردی حق ندارد جامعه اسلامی و انقلابی را از اهداف و آرمان‌های انقلاب ناامید کند.
هیچ فردی حق ترویج ناامیدی در جامعه را ندارد,

به گزارش خبرنگار عصراترک حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک آغاز هفته دولت گفت: امروز بر همه دولت مردان لازم است که از فرمان مقام معظم رهبری اطاعت کنند که فرمود امروز روز خستگی و ناامیدی نیست.

وی ادامه داد: هیچ فردی حق ندارد جامعه اسلامی و انقلابی را از اهداف و آرمان‌های انقلاب ناامید و یا در جامعه بخواهد ترویج یأس و ناامیدی کند که مردم خسته شده‌اند.

وی تاکید کرد: این صدا از حلقوم هر کسی درآید ، باید بداند این کلام، از نیات دشمنان است، که با نفوذ فرهنگی و شیطانی از زبان او صادر شده است.

وی خطاب به دولتمردان برای محافظت از نظام و بیت المال و انقلاب و نشان دادن کارآمدی مسئولان به دنیا گفت: دولتمردان باید نسبت به بیت المال امین باشند و از دانایی بالای مدیریتی برخوردار باشند و از تمام امکانات مردم به درستی محافظت کند.

امام جمعه آشخانه ۴معیار برای نماینده اصلح برشمرد و گفت: نماینده باید نسبت به رشته خودش عالم باشد و نسبت به بیت المال مسلمین بسیار حساس باشد.

وی افزود: همچنین یک نماینده باید امانتدار خوبی باشد و اسرار نظام ، ولایت ، انقلاب و مردم را فاش نکند؛ امین نظام و رهبری و انقلاب و آرمان‌های شهدا و در تحقق اهداف امامین انقلاب بسیار تلاش کند. 

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد همچنین گفت: نماینده باید خستگی ناپذیر باشد و در تحقق امید در جامعه به ویژه جوانان تمام همت خود را بکارگیری.

انتهای خبر /ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک