جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ساعت ۲۳:۲
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

ستاد سرمایه‌گذاری خراسان شمالی تشکیل می‌شود

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از تشکیل ستاد سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت: نخستین جلسه این ستاد به پروژه سیمان سمنگان اختصاص می‌یابد.
ستاد سرمایه‌گذاری خراسان شمالی تشکیل می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+ناصر فخر موحدی+ستاد سرمایه‌گذاری

به گزارش عصراترک به نقل از مهر، ناصر فخرموحدی معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی، در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: واحدهای فعال باید مورد تقدیر گیرند زیرا همیشه نباید جنبه‌های بازدارندگی را مطرح کنیم بلکه جنبه تشویق، ترغیب و حمایت این واحدها را در جهت رشد و توسعه مورد توجه قرار دهیم.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: کمک به واحدهای تولیدی وظیفه دولت است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی تولید و اشتغال باید توجه ویژه‌ای به واحدهای تولیدی فعال داشته باشند، افزود: حمایت از واحدهایی که با ظرفیت اندک هم کار می‌کنند در راستای رونق تولید مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کار گروه تسهیل برای واحدهایی که پروانه بهره برداری داشته اما مشکلاتی با بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی دارند تشکیل شده است.

فخرموحدی در ادامه گفت: با فعال شدن ستاد سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها درصدد حل مشکلات سرمایه گذاری‌ها به ویژه سرمایه‌های بزرگ هستیم.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: به زودی ستاد سرمایه‌گذاری با دستور کار سیمان سمنگان که جزو مطالبات اصلی مردم استان است تشکیل می‌شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک