دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ساعت ۳:۱
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد:

بهسازی و روکش آسفالت ۱۱۰ کیلومتر از محورهای استان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۱۰ کیلومتر از محورهای اصلی و شریانی خراسان شمالی با بیش از ۸۹۰ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال تاکنون بهسازی و روکش آسفالت شد.
بهسازی و روکش آسفالت ۱۱۰ کیلومتر از محورهای استان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی اظهار داشت: در حوزه شهرستان بجنورد، عملیات میکروسرفیسینگ محور بجنورد - آشخانه در محدوده قره سیلاب (رفت‌وبرگشت) به طول دو کیلومتر، عملیات اسکراب سیل محور بجنورد - شیروان به طول ۱۹ کیلومتر و پایدارسازی محور بجنورد - آشخانه در محدوده خندقلو به طول ۰٫۳ کیلومتر طی این مدت اجرا شده است.

وی با اشاره به بهسازی و تثبیت محور گرمه - سنگ سوراخ به طول ۱۵ کیلومتر در شهرستان گرمه افزود: در حوزه شهرستان شیروان نیز ۱۳ کیلومتر عملیات میکروسرفیسینگ در محور شیروان - فاروج، ۱۱ کیلومتر عملیات اسکراب سیل در محور بجنورد - شیروان و ۱۰ کیلومتر لکه‌گیری و درزگیری محور شیروان - بجنورد اجرا شد.

مشتری روکش آسفالت محور بجنورد - اسفراین (محدوده گردنه پلمیس - اسفراین) به طول ۲٫۷ کیلومتر را از جمله اقدامات دیگر راهداری در این بازه زمانی برشمرد و تصریح کرد: عملیات اسکراب سیل در محور اسفراین - سنخواست به طول ۲۰ کیلومتر و در محور پیش قلعه - غلامان به طول ۱۰ کیلومتر و روکش آسفالت پیش قلعه - غلامان به طول چهار کیلومتر نیز اجرا شده است.

این مقام مسئول، همچنین آسفالت واریانت دربند شهرستان مانه و سملقان به طول ۱٫۷ کیلومتر و عملیات میکروسرفیسینگ در محور شیروان - فاروج در حوزه استحفاظی شهرستان فاروج به طول ۱٫۵ را از دیگر اقدامات راهداری طی این مدت بیان کرد.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک