جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ - ساعت ۹:۲۳
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی:

۶۷۳ مددجو کمیته امداد استان حقوق بگیر تامین اجتماعی هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۶۷۳ مددجو کمیته امداد استان حقوق بگیر تامین اجتماعی هستند.
۶۷۳ مددجو کمیته امداد استان حقوق بگیر تامین اجتماعی هستند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی ، پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان را یکی از اقدامات این نهاد در راستای توانمندسازی خانوارهای مددجویی نام برد و اظهارکرد: این نهاد طی چهار ماهه نخست امسال ۲ میلیارد و ۶۳۱ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی برای یک هزار و ۴۹۰ مددجوی خراسان شمالی پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۷۳ مددجو کمیته امداد استان حقوق بگیر تامین اجتماعی هستند گفت: پرداخت حق بیمه از سوی کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول ادامه می‌یابد و پس‌ازآن از تحت پوشش خارج می‌شوند و از مزایای بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه زنان تحت پوشش کمیته امداد با رسیدن به سن ۵۵ سالگی و پرداخت ۱۰ سال بیمه و همچنین مردان تحت حمایت با رسیدن به سن ۶۰ سالگی و پرداخت ۱۰ سال بیمه بازنشسته خواهند شد افزود: این نهاد علاوه بر این برای سال ۱۴۰۲ مبلغ یک میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان حق بیمه تامین اجتماعی یک هزار و ۳۶۲ نفر از مددجویان روستایی و عشایری خراسان شمالی پرداخت کرده است.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۶۳۷ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستند و از مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی برخوردار هستند. 

 انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک