چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ - ساعت ۷:۲۹
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان:

برخورد ال ۹۰ با حفاظ بتنی کنار جاده یک کشته و ۳ نفر مجروح داشت

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از برخورد یک دستگاه خودروی ال ۹۰ با حفاظ بتنی کنار جاده که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروحیت ۳ نفر شد خبر داد.
برخورد ال ۹۰ با حفاظ بتنی کنار جاده یک کشته و ۳ نفر مجروح داشت,

به گزارش عصراترک ، مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ به حفاظ بتنی کنار جاده در کیلومتر ۳۴ محور «آشخانه- بجنورد» بلافاصله گشت انتظامی و پلیس راه به همراه عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۳ نفر مجروح و یک نفر نیز به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای، عدم توانایی راننده ال ۹۰ در کنترل خودرو ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان در پایان از رانندگان خواست، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کرده و با توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنید تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادث جاده‌ای نباشیم.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک