دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ - ساعت ۱۰:۵۵
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

احداث و روکش آسفالت ۷۱ کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از احداث و روکش آسفالت ۷۱.25 کیلومتر راه روستایی در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
احداث و روکش آسفالت ۷۱ کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار داشت:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸٫۹ کیلومتر راه روستایی با یک هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال اعتبار احداث و آسفالت شده و یک هزار و ۸۲۳ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

وی به برخورداری ۱۰ روستا از راه آسفالته اشاره کرد و افزود: در شهرستان اسفراین محور روستاهای بانی در، به طول ۲٫۵ کیلومتر و زنفت به طول سه کیلومتر، در بجنورد محور روستایی حاج عبدالوهاب (ایوب) به طول یک کیلومتر، در گرمه محور روستایی اسلام‌آباد به طول ۱٫۵ کیلومتر از جمله محورهایی است که در این بازه زمانی از راه آسفالته برخوردار شد.

مشتری اضافه کرد: همچنین در شهرستان جاجرم محورهای روستایی قره رباط و کلاته شور به طول ۴٫۵ کیلومتر، در راز و جرگلان محورهای روستایی گرکز و دویدوخ به طول ۱٫۷ کیلومتر، در فاروج محور روستایی آق‌چشمه به طول ۱٫۴ کیلومتر و در مانه و سملقان محور روستای حاج غلامرضا به طول ۹/۰ کیلومتر نیز از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۴۲٫۳۵ کیلومتر راه روستایی در استان با ۶۳۵ میلیارد ریال اعتبار روکش شده است.

این مقام مسئول با بیان این که روکش محورهای روستایی در شهرستان‌های بجنورد به طول ۱۲ کیلومتر، اسفراین به طول پنج کیلومتر، شیروان به طول ۸٫۱ کیلومتر اجرا شده است، اظهار کرد: همچنین روکش محورهای روستایی در شهرستان‌های جاجرم به طول ۶٫۷ کیلومتر، راز و جرگلان به طول ۴٫۸ کیلومتر، فاروج به طول دو کیلومتر، گرمه به طول ۱٫۷ کیلومتر و مانه و سملقان به طول ۱٫۹ کیلومتر انجام شد.

به گفته مشتری، تا پایان امسال در صورت تخصیص اعتبار و شرایط آب‌وهوایی، روکش و آسفالت راه‌های روستایی استان به ۲۱۰ کیلومتر خواهد رسید.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک