چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ساعت ۷:۷

تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریالی این وزارت برای تکمیل بزرگترین پروژه درمانی شهرستان مانه و سملقان خبر داد.
تخصیص  ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، حسن براتی‌زاده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در سفر اخیر خود به تهران و پس از دیدار با مدیر کل فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریالی این وزارت برای تکمیل بزرگترین پروژه درمانی شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

وی گفت: در این دیدار مدیرکل منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی وزارت بهداشت، ضمن بررسی روند انجام پروژه طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه، قول مساعد داد تا با حمایت‌های وزارت بهداشت و کمک سازمان برنامه و بودجه، این پروژه طی امسال تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه از ۳۲ به ۶۴ تخت خوابی هم اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خبر داد: موافقت اصولی وزارت بهداشت برای افزایش تعداد تخت‌ها از ۶۴ به ۹۶ نیز اخذ شده است و با تکمیل فاز دوم، عملیات ارتقا به ۹۶ نیز آغاز خواهد شد تا بیش از پیش اهالی مانه و سملقان از خدمات درمانی و بهداشتی مناسب در شهرستان خود بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک