جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ساعت ۱۲:۳۹
یک روحانی اهل سنت:

مذاهب چهارگانه اهل سنت؛ محبت به اهل بیت پیامبر اسلام را جزءلاینفک ایمان می‌دانند

یک روحانی اهل سنت خراسان شمالی گفت: مذاهب چهارگانه اهل سنت؛ محبت به اهل بیت پیامبر اسلام را جزءلاینفک ایمان می دانند.
 مذاهب چهارگانه اهل سنت؛ محبت به اهل بیت پیامبر اسلام را جزءلاینفک ایمان می‌دانند,

علی آخوند یزدانی، روحانی اهل سنت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: امام حسین (رضی الله عنهم) همراه ۷۲ نفر از یاران با وفا و پاکش در صحرای کربلا توسط لشکر یزید به شهادت رسیدند و با شهادت خود باعث شدند دین اسلام زنده بماند و این قیام تا آخرین روز از این جهان همچنان ماندگار و جاودان است.
وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام(ص) به صراحت مسلمانان را به دوست داشتن اهل بیت توصیه کرده است و به عنوان مسلمان وظیفه داریم که توصیه و دعوت پیامبر عظیم الشأن اسلام را اجرا کنیم.  
این روحانی اهل سنت تصریح کرد: در همین راستا خواندن نماز نافله، دادن صدقه، پختن انواع نان و طعام و غذاهای روغنی، فرستادن صدقه و خیرات به مساجد و خواندن دعا و قرآن در ایام محرم برای ارواح مطهر شهدای کربلا و حضرت امام حسین (رضی الله عنهم) از آداب و آیین‌های ترکمن‌های خراسان شمالی در ماه محرم به خصوص در روز عاشورا است.
وی تاکید کرد: باید متذکر شوم که بزرگترین درسی که باید از قیام امام حسین (رضی الله عنهم) بگیریم، همین امر به معروف و نهی ازمنکر است و اینکه مسلمانان نباید در مقابل ظلم و ستم سکوت کنند. ویراستار به شما کمک می‌کند تا متون فارسی زیباتر و درست‌تری بنویسید.

انتهای خبر/ و

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک