یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ساعت ۹:۹
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی:

بیش از ۵۰ هزار نجات غریق در کشور فعالیت می‌کنند

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: ۲۰۰ هزار نجات غریق آموزش دیده در کشور وجود دارد که از این تعداد بیش از ۵۰ هزار نفر به صورت سازمان‌یافته فعالیت می‌کنند.
بیش از ۵۰ هزار نجات غریق در کشور فعالیت می‌کنند,خراسان شمالی+بجنورد+نماز جمعهمهدی حیدری+فدراسیون نجات غریق و غواصی

به گزارش عصر اترک، مهدی حیدری در مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی خراسان شمالی اظهار کرد: این ورزشکاران سازمان یافته در بخش‌های نجات غریق، غواصی و آب درمانی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: با فعالیت‌های این ناجیان غریق در سطح کشور کمتر شاهد مشکل خاص در استخرها هستیم اما در اثر بی‌احتیاطی شناگران در سدها و استخرهای کشاورزی همچنان شاهد حوادث تلخی هستیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، اشتیاق به شنا کردن در سدها و استخرهای کشاورزی نیز افزایش پیدا می‌کند که توصیه می‌شود شهروندان از شنا کردن در این اماکن به شدت خودداری کنند.

حیدری با بیان اینکه آموزش از اولویت‌های اصلی فدراسیون در سال‌جاری است، بیان کرد: آموزش و به روز کردن مهارت‌های ناجیان غریق همواره دنبال شده است و در سالجاری نیز با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین همسان سازی و سرفصل‌های آموزشی واحد در سال‌های اخیر تدوین شده تا ناجیان غریق در بهترین حالت ممکن به جامعه هدف خدمت رسانی کنند.

مجمع انتخابات هیات ورزشی نجات غریق و غواصی خراسان شمالی با حضور مهدی حیدری، رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و ورزشکاران این هیات ورزشی در استان برگزار شد.

فرزاد ارکی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات نجات غریق و غواصی خراسان شمالی بود که در نهایت با ۱۵ رای از ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی برگزیده شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک