پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ساعت ۱۲:۴۶
نماینده بنیاد علوی در خراسان شمالی :

یک دستگاه آمبولانس به روستای کشک‌آباد مانه و سملقان اهدا شد

نماینده بنیاد علوی در خراسان شمالی از اهدا یک دستگاه آمبولانس تک‌تخت مجهز به روستای کشک‌آباد از توابع شهرستان مانه و سملقان از سوی بنیاد مستضعفان اهدا شد.
یک دستگاه آمبولانس به روستای کشک‌آباد مانه و سملقان اهدا شد,

حجت‌الاسلام مهدی الهی‌فرد، نماینده بنیاد علوی در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد:  به درخواست علوم پزشکی و پیگیری دفتر نمایندگی بنیاد علوی در استان، یک دستگاه آمبولانس بسیار مجهز، توسط بنیاد مستضعفان خریداری و به پایگاه اورژانس کشک‌آباد تحویل داده شد.

الهی‌فرد ارزش ریالی این آمبولانس را ۳.۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این آمبولانس بسیار کامل و مجهز بوده و به عنوان یک بیمارستان تک تخت مجهز محسوب می‌شوند.

وی درباره تجهیزات داخل آمبولانس گفت: الکتروشوک، ونتیلاتور، مانیتورینگ علایم حیاتی، انکوباتور نوزاد، کلد باکس، تراکشن اسپیلت، اسکوپ استرچر، لانک بک برد، جلیقه ثابت‌سازی ستون فقرات، تشک خلاء، انواع آتل‌های سیمی، گلوکومتر، پمپ سرم، پالسی اکسی متر و کولار گردنی ازجمله ۷۰ قلم تجهیزات داخل این آمبولانس هستند.

الهی‌فرد خاطرنشان کرد: طی ۳ سال گذشته، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار و امکانات از طریق بنیاد مستضعفان، شامل حال خراسان شمالی شده است.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک