چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۶ - ساعت ۱۲:۱۲
امام‌جمعه موقت شهر آشخانه:

یک ساعت سخنرانی رهبری، توطئه‌های سالانه دشمنان را نقش‌برآب می‌کند

امام‌جمعه موقت شهر آشخانه گفت: به اعتراف بسیاری از سیاستمداران غرب، یک ساعت سخنرانی حضرت امام خامنه‌ای؛ نقشه‌ها و توطئه‌های سالانه آنها را نقش‌برآب می‌کند.
یک ساعت سخنرانی رهبری، توطئه‌های سالانه دشمنان را نقش‌برآب می‌کند,

حجت‌الاسلام جلیل محمدی، امام‌جمعه موقت شهر آشخانه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در آشخانه اظهار داشت: طبق آیات و روایات متعدد ولی‌فقیه می‌بایست فردی جامع‌الشرایط، آگاه به مسائل و امورات روز جامعه، آگاه، حکیم و مدبر، شجاع و باصلابت، سلیم‌النفس، زمان‌شناس باشد.

وی ادامه داد: در واقع فقیه عادلى می‌تواند زمام امور جامعه اسلامى را به دست گیرد که توانایى اداره آن جامعه را داشته باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: از حقوق اولیه هر ملتى این است که باید سرنوشت و تعیین شکل و نوع حکومت خود را در دست داشته باشد.
امام‌جمعه موقت شهر آشخانه با اشاره به اینکه فرمایشات امام خمینى (ره) ترسیم‌کننده میزان حق مردم در تشکیل حکومت اسلامى است، ادامه داد: همچنان که بدون اراده مردم، تحقق چنین نظامى از محالات است، اداره و ادامه آن نیز مدیون حضور مردم در صحنه و انتخاب آن‏ها است.

وی گفت: حکومت جمهورى اسلامى موردنظر ما از رویه پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و امام علی علیه‌السلام الهام خواهد گرفت و متکى به آراى ملت‏خواهد شد.

این مقام مسئول با تأکید بر این موضوع که ما تابع آراى ملت هستیم، افزود: ملت ما هرطورى رأی داد ما هم از آن تبعیت مى‏کنیم، ما حق نداریم، خداى تبارک‌وتعالی به ما حق نداده است، پیغمبر اسلام به ما حق نداده است که ما به ملتمان یک چیزى را تحمیل بکنیم.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) دررابطه‌با انتخاب نمایندگان گفت:
همه باید بدانند که امروز هیچ قدرتى نیست که بتواند یک وکیل را تحمیل کند، هیچ مقامى در ایران نیست که قدرت این را داشته باشد که یک وکیل تحمیل کند و بنابراین، امروز مسئولیت به عهد ملت است.

امام‌جمعه موقت شهر آشخانه بیان کرد: همچنین به اعتراف بسیاری از سیاستمداران غرب، یک ساعت سخنرانی حضرت امام خامنه‌ای؛ نقشه‌ها و توطئه‌های سالیانه آنها را نقش‌برآب می‌کند.

 

انتهای پیام/ زهرا صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک