پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ - ساعت ۱۵:۵۷

مخالفت ۳ عضو شورای شهر شیروان با استیضاح شهردار

با توجه به برگزاری جلسه‌ی استیضاح شهردار شیروان در روز جاری، ۳ تن از اعضاء شورای شهر شیروان مخالف استیضاح شهردار و موافق به ادامه کار عین اله احمدی هستند.
مخالفت ۳ عضو شورای شهر شیروان با استیضاح شهردار ,

به گزارش عصراترک از شیروان، با توجه به برگزاری جلسه‌ی استیضاح شهردار شیروان در روز جاری، ۳ تن از اعضاء شورای شهر شیروان مخالف استیضاح شهردار بوده و موافق به ادامه کار عین اله احمدی شهردار قائمشهری شیروان هستند.

حسن اسکندریان، عضو شورای شهر شیروان در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: بنده با توجه به عملکرد خوبی که شهردار داشته مخالف ۱۰۰ درصدی استیضاح شهردار هستم و در حال حاضر به ادامه همکاری با شهردار رای خواهم داد.

عقیل آریان‌فرد، عضو دیگر شورای شهر مخالفت خود با استیضاح شهردار را اعلام کرد و گفت: با توجه به رضایت عمومی در سطح شهر از عملکرد شهردار و شهرداری و انتظاراتی که وجود دارد که این موجب سنگین‌تر شدن وظایف شهردار می‌شود، بنده به ادامه کار شهردار رای خواهم داد.

وی افزود: انتظار می‌رود که شهردار در آینده کار خود را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

محمد محمدزاده قانعی، دیگر عضو شورای شهر شیروان نیز گفت: بنده و ۲ تن دیگر از همکارانم از عملکرد شهردار راضی هستیم و با استیضاح شهردار مخالفیم.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
رحیمی | 1402/04/05
0
0
هر عقل سلیمی متوجه تحول شهر در دوران مدیریت این شهر دار خواهد شد. عامه مردم شهر و کارگران شهرداری هم راضی اند ولی سرمایه داران و کسانی که سالها بدون پرداخت عوارض شهرداری و بصورت زیرسبیلی کارشون را با امضاهای طلایی پیش می‌بردند مخالفند و حق هم دارند
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1402/04/05
0
0
اتفاقا فقط به نیروهای شهرداری میرسه پول مفت ازمردم میگیره مانند عوارض و...وبه کارمندهای شهرداری ماهانه ۲۰ میلیون وبیشتر پرداخت میکنه ضمنا به بعضی ازمسئولین شهر هم خیلی بیشترازاینها میرسه
نام :
ایمیل
نظر
انصاری | 1402/04/06
0
0
این شهردار اصلا کاری برای شهر که انجام نداده هیچ فقط نون خیلی از همکاران وپرسنل شهرداری را بریده.خدا از او ومدافعانش نگذره الهی
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک