چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ساعت ۹:۱۲

محکومیت واحد عرضه فرآورده های خام دامی به پرداخت ۲۳ میلیون تومان در مانه و سملقان

در راستای برخورد قانونی با تهدید کنندگان بهداشت عمومی یک واحد عرضه فرآورده خام دامی محکوم به پرداخت 23 میلیون تومان جزای نقدی در شهرستان مانه و سملقان شد.
محکومیت واحد عرضه فرآورده های خام دامی به پرداخت 23 میلیون تومان در مانه و سملقان,

به گزارش عصر اترک،  رییس شبکه دام پزشکی شهرستان مانه و سملقان از محکومیت یک واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی به پرداخت ۲۳میلیون تومان خبرداد.

محمدرضا سروناز در تشریح این خبر اظهارکرد: کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی این شبکه حین بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی سطح شهرستان، یک واحد عرضه متخلف را به علت عرضه ۲۴ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف به دادگاه معرفی کرد.

وی افزود: اقدام این واحد صنفی از سوی دادگستری شهرستان از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب و در این راستا فرد متخلف به پرداخت ۲۳ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

سروناز در پایان با تشکر از سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت جامعه که با درایت و شجاعت در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی و حفظ و حراست از سلامت شهروندان تلاش می‌نمایند از عموم شهروندان درخواست نمود: فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از مراکز معتبر و تحت نظر دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ سریعا به شبکه‌های دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
م ح ن | 1402/04/22
0
0
خداقوت بر مسئولین مومن و انقلابی
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک