پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ساعت ۱۲:۴۰
یک رزمنده دفاع مقدس:

گروهک منافقین داعش وار مردم را شکنجه می‌کردند

یک رزمنده دفاع مقدس با اشاره به جنایات منافقین در کشور گفت: گروهک منافقین مانند داعش رفتار کرده و افراد را زنده به گور می‌کردند بطوری که پوست آنها را می‌کندند و آتش می‌زدند.
 گروهک منافقین داعش وار مردم را شکنجه می‌کردند,

علی رستگار، یک رزمنده دفاع مقدس و برادر شهید در گفتگو با خبرنگار عصراترک در مانه و سملقان اظهارکرد: پس از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و تبعید امام خمینی به ترکیه و عراق جمعی از جوانان مسلمان به منظور مبارزه با رژیم دست نشانده آمریکایی محمدرضا پهلوی اقدام به تشکیل سازمان مجاهدین خلق کردند تا اقدام به ترور مزدوران شاه و مستشاران آمریکایی کنند.

وی افزود: در ابتدا اعضای سازمان منافقین به شدت ضد آمریکایی بودند و به بلوک شرق شوروی وابسته بودند و از ناحیه آنها حمایت می‌شدند ولی اکنون مزدور آمریکا شدند.

رستگار اضافه کرد: اولین عملیات ترور در سال ۵۱ اتفاق افتاد، پس از این عملیات رژیم پهلوی اقدام به دستگیری برخی از افراد سازمان کرد که در اثر شکنجه‌های وحشتناک بسیاری از نیروهای اصلی سازمان دستگیر و به اعدام محکوم شدند با این اعدام‌ها نیروهای اصلی شاخه مارکسیستی سازمان در پیروی از سازمان اقدام به ترور مجید شریف واقفی و مرتضی صمدیه لباف کردند.  

وی گفت: مسعود رجوی هم در این عملیات دستگیر شد ولی به جهت همکاری با ساواک و لو دادن نیروهای اصلی سازمان از اعدام رهایی یافت تا اینکه که انقلاب به اوج رسید و او به همراه زندانیان سیاسی از زندان رژیم شاه آزاد شد.

وی ادامه داد: رجوی پس از آزادی از زندان شعار می‌داد زنده باد انقلاب دموکراتیک ایران، مجاهدین خلق به همراه مردم و دیگر مبارزان هنگام تصرف پادگان‌ها تا می‌توانستند از پادگان‌ها سلاح بردن که بعد از ۲۲ بهمن به فرمان امام خمینی(ره) مردم سلاح‌ها را به کمیته‌های انقلاب تحویل دادند ولی مجاهدین که از همان اول چهره نفاق داشتند و خود را مارکسیست اسلامی می‌دانستند از تحویل سلاح خودداری کردند.

این برادر شهید اظهارداشت: در اولین انتخابات ریاست جمهوری که در دهمین ماه سال ۱۳۵۸ انجام شد صلاحیت رجوی تایید نشد چون امام خمینی فرموده بودند کسانی که به قانون اساسی جمهوری اسلامی رای مثبت نداده‌اند صلاحیت ندارند رئیس جمهور شوند و بنی صدر نزدیک ۱۱ میلیون رای آورد.  

رستگار تصریح کرد: مجاهدین خلق در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز کاندیدا شدند ولی مردم به آنها رای ندادند لذا به مخالفت با امام خمینی و جریان انقلاب و انقلابیون و حزب الهی‌ها پرداختند و یکی از بازوان بنی صدربودند، بنی صدر نیز مرتب در در اجتماعات علیه پاسداران سخن می‌گفت و جبهه نیز وضع نابسامانی داشت تا اینکه در ۳۰ خرداد ۶۰ بنی صدر توسط نمایندگان مجلس عزل و با لباس زنانه به همراه مسعود رجوی از کشور فرار کرد.

وی افزود: از این تاریخ سازمان منافقین چهره‌شان آشکار شد و به فاز نظامی رفتند و اقدام به ترور شخصیت‌های سیاسی، ائمه جمعه و مردم حزب‌الهی کوچه و خیابان کردند و هزاران نفر از جمله شهید بهشتی، رجایی و باهنر و شهیدان محراب را شهید کردند.

وی گفت: پس از عزل بنی صدر با فراخوان منافقین و بنی صدر، ۵۰۰ هزار نفر به خیابان‌ها ریختند آنها با تیربار و نارنجک و آر پی جی به مقرهای سپاه و بسیج حمله می‌کردند، مجاهدین خلق در آن عصر مانند داعش رفتار می‌کردند افراد را زنده به گور می‌کردند پوست آنها را می‌کندند و آتش می‌زدند.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: در تاریخ ۱۹ بهمن ۶۰ در یک عملیات موفقیت آمیز مقر منافقین شناسایی و نفر دوم سازمان بنام موسی خیابانی و همسر او آذر رضایی همراه با اشرف ربیعی همسر اول رجوی کشته شدند و سازمان از هم پاشید ولی آنها به خیانت‌های خود ادامه می‌دادند و اکثر آنها به خارج از کشور گریختند نیروهای منافقین به عنوان ستون پنجم در گروه بسیجیان به جبهه می‌رفتند و بیسیم چی می‌شدنن و اخبار و اطلاعات محرمانه را مخابره می‌کردند و در شهرهای جنگ زده مرتب به دنبال ارسال خبر برای منافقین و صدامیان بودند.

رستگار تصریح کرد: خیانت‌های منافقین جاسوسی برای صدام، سرکوب قیام مردم کردستان عراق، ترور دانشمندان هسته‌ای، مقابله با انتفاضه شیعیان عراق، شنود مخابراتی و تخلیه اطلاعاتی و حتی شکنجه اسرای ایرانی، جذب نیرو از بین اسرای ایرانی و بردن به پایگاه‌های اشر، تشکیل ارتش آزادی بخش پس از جمع شدن منافقین در پادگان‌های اشرف و انجام ده‌ها عملیات از جمله عملیات فروغ جاویدان و چلچراغ از جمله جنابت‌های گروهک منافقین است.

وی خاطر نشان کرد: جدایی اجباری اعضای متاهل سازمان و عقد کردن آنها با مسعود رجوی و جدا کردن ۸۰۰ کودک منافقین از والدین و سپردن آنها به اروپائیان از دیگر جنایات این گروهک تروریستی است.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک