پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ساعت ۳:۱
رئیس دانشگاه پیام‌نور آشخانه:

جدی‌ترین تاکتیک منافقین پس از انقلاب، نفوذ است

رئیس دانشگاه پیام‌نور آشخانه: جدی‌ترین تاکتیک سازمان تروریستی منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نفوذ دانست وگفت: آماده‌کردن زمینه  براندازی جمهوری اسلامی از کانال خط نفوذ در نهادهای حساس و تعیین‌کننده نظام جدی‌ترین تاکتیک سازمان منافقین بوده است.
 جدی‌ترین تاکتیک منافقین پس از  انقلاب، نفوذ است,

هادی جهانی، رئیس دانشگاه پیام نور آشخانه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در مانه وسملقان با اشاره به تاریخچه تشکیل سازمان منافقین گفت: سازمان مجاهدین خلق که بعدها به علت خیانت‌ها و جنایت‌ها به سازمان منافقین معروف شد، در سال‌های ۴۴ تا ۴۶ با هدف مبارزۀ مسلحانه با رژیم شاه تشکیل شد.
جهانی ادامه داد: اعضای این سازمان که به برکت قیام مردم و در آستانه پیروزی انقلاب از زندان‌های رژیم رها شده بودند، ادعای میراث‏ خواری از انقلاب و گرفتن سهم بیشتر داشتند و از همین روزها بود که صف‏‌بندی علیه انقلاب اسلامی را در کنار گروهک‌های دیگر مثل طیفی از وابستگان رژیم شاه و ساواکیان و کمونیست‌ها آغاز کردند. 
جهانی به برشمردن برخی جنایات منافقین پرداخت و افزود: ترور ناموفق آیت‏ الله خامنه‌ای در سال ۱۳۶۰،  انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران، بمب‌گذاری در دفتر نخست وزیری توسط این گروه تروریسم و انفجار آن، ترور آیت ‏الله‏ قدوسی به همراه سرتیپ دستجردی، ترور آیت الله مدنی، امام جمعه تبریز، ترور حجت‏ الاسلام هاشمی ‏نژاد، ترور آیت‏ الله دستغیب، امام جمعه شیراز، ترور آیت ‏الله‏ صدوقی، امام جمعه یزد ، ترور آیت ‏الله اشرفی اصفهانی و ... برخی از جنایات منافقین است.
جهانی تصریح کرد: در برابر همه فجایعی که اتفاق افتاده، امریکا و دول‏ اروپایی و سازمان‌های بین ‏المللی نه تنها سکوت کردند بلکه به تروریست‌ها پناه و امکان ادامه حیات دادند.
وی جدی‌ترین تاکتیک سازمان تروریستی منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نفوذ دانست وگفت: آماده‌کردن زمینه  برای براندازی جمهوری اسلامی از کانال "خط نفوذ" در نهادهای حساس و تعیین‌کننده نظام جدی‌ترین تاکتیک سازمان منافقین بوده است. 
جهانی گفت: سال‌هایی که سازمان در عراق فعالیت می‌کرد از روش تروریستی، تخریب گر و ویرانگر استفاده می‌کرد اما بعد از خلعیت مسعود رجوی و سرکارآمدن مریم رجوی و سفر ترکی فیصل به پاریس و دیدار با مریم رجوی، سازمان به سمت دسیسه و توطئه و امور جاسوسی و دخالت در امور پنهان، تغییر رویکرد داد.
وی با اشاره به جنایات منافقین در کشور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با استناد به اصل "مسؤولیت حمایت" (R2P) در جهت حمایت از آحاد ملت ایران و ذیل ماده ۱۵ منشور سازمان ملل متحد، اقدام نظامی علیه مقر منافقین در آلبانی را برای حفظ صلح و امنیت بین‌المللی را در دستور کار قرار دهد.
رئیس دانشگاه پیام نورآشخانه خاطر نشان کرد: امروزه به واقع با رهبری هوشمندانه امام خامنه ای و بصیرت مردم همیشه در صحنه تمام توطئه‌ها و توهمات این فرقه نقش برآب شده و اکنون این فرقه در افولی‌ترین نقاط سازمانی و بین المللی  خویش قرار دارد.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
رضا | 1402/03/29
0
0
بسیار عالی.مختصر و پرمحتوا
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک