چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ساعت ۳:۱
فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد:

کشف ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در مانه و سملقان

فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۲ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش تقریبی ششصد میلیون ریال از یک خودرو نیسان وانت توسط پاسگاه انتظامی گرماب خبر داد.
کشف ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در مانه و سملقان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مهدی مهران‌فر، فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان و مأموران پاسگاه انتظامی گرماب در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی از استان گلستان به استان خراسان شمالی به یک دستگاه ماشین نیسان آبی حامل کود شیمیایی در مسیر مواصلاتی آشخانه به بجنورد مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌ و استعلام اولیه مطلع شدند که کالاها قاچاق بوده و به‌صورت غیرقانونی از شهرستان در حال خارج‌شدن بود که توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان این فرماندهی کشف و ضبط شد.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه میزان این کالای قاچاق دو تن که حاوی ۴۰ کیسه و به ارزش تقریبی ششصد میلیون ریال است افزود: قاچاق کالا به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان شمالی تحویل داده شد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک