پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ساعت ۱۵:۲۴
امام‌جمعه آشخانه:

دلسوزان نظام باید جبهه‌ای متحد علیه دشمن قرار دهند

امام‌جمعه آشخانه با اشاره به اینکه دلسوزان نظام باید جبهه‌ای متحد علیه دشمن قرار دهند، گفت: دشمن نمی‌خواهد که ایمان و امید در جامعه گسترش یابد و نمی‌گذارد که مردم حقایق را ببینند.
دلسوزان نظام باید جبهه‌ای متحد علیه دشمن قرار دهند,

به گزارش عصر اترک از مانه و سملقان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم در مرقد حضرت امام (ره) اظهار داشت: گسترش ایمان و امید به دست عملکرد مسئولان نظام است.

وی ادامه داد: جهاد تبیین بر عهده ارگان‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است؛ یعنی اساتید دانشگاه و معلمان در آموزش‌و‌پرورش و حوزه‌های علمیه، عالمان، اساتید، مبلغان سازمان‌های فرهنگی، روزنامه‌ها، هنرمندان و آحاد ملت باید تمام اجزاء ایمان را در جامعه ترویج دهند تا امید در دل‌های عموم مردم به‌ویژه جوانان احیا و زنده شود.

امام‌جمعه آشخانه تصریح کرد: اگر همه عالمان، صاحبان قلم، فکر و اندیشه دستاوردهای نظام و فعالیت‌های علمی و اقتصادی را به‌درستی بیان کنند و خط‌مشی نظام را بدون افراط‌وتفریط باانصاف بیان کنند و مردم هم منصفانه بشنوند، چراغ امید در دل‌ها روشن می‌شود.

وی افزود: دشمن نمی‌خواهد که ایمان و امید در جامعه گسترش یابد و نمی‌گذارد که مردم حقایق را ببینند و بدانند بدین خاطر تمام امکانات و رسانه‌های ماهواره‌ای و مجازی را به کار گرفته‌اند که مردم را ناامید کنند؛ اما جامعه اسلامی و انقلابی تلاش می‌کنند تا در این جنگ فکری و اندیشه بر بدخواهان نظام پیروز شوند . 

امام‌جمعه آشخانه تأکید کرد: دلسوزان نظام باید جبهه‌ای متحد علیه دشمن قرار دهند. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از برادران سخت‌کوش و پرتلاش  هوافضای سپاه پاسداران گفت: دستاورد موشکی سپاه بارقهٔ امید و خوشحالی و شادابی در دل همه آحاد ایرانی به وجود آورد .

امام‌جمعه آشخانه گفت: در معارف دین از دختر به‌عنوان نعمت یاد شده است و دختر در خانه از جایگاهی رفیع باید دیده شود، بدین جهت کسی که دختر دارد باید از نظر محبت و عاطفه به‌اندازه توان مالی به خانم خانه به‌عنوان مادر و دختر خانه توجهی ویژه از روی محبت و مهر شود. 

وی افزود: اگر والدین احکام خدا را در زندگی اجرا کنند و نسبت به دستورات دین آگاهی داشته باشند در کوچه و خیابان شاهد این همه بی‌عفتی نخواهیم بود.

امام‌جمعه آشخانه با انتقاد از شرایط سختی که برای ازدواج ایجاد شده گفت: نتیجه فراوانی بی‌عفتی‌ها در جامعه این است که امر ازدواج را با پیشینه تقدس به تجارتخانه تبدیل کرده‌ایم که با مهریه‌های سنگین و چشم‌وهم‌چشمی فراوان موجب شد که طلاق فراوان شود . 

وی افزود: با تعالیم غربی و دیدن ماهواره و شبکه‌های مستهجن و رسانه‌های مجازی جوانان از حقایق دین غافل کرده‌اند تا به این مرحله رسیدیم.

امام‌جمعه آشخانه بی‌توجهی مسئولان نیز در گسترش پدیده بی‌حیایی و بی‌عفتی مؤثر دانست.

 

انتهای پیام/صدیقی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک