چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ساعت ۷:۶

کسب مدال طلای کشوری در رشته تاسیسات الکتریکی توسط کارآموز مانه و سملقانی

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مانه و سملقان از کسب مدال طلا مسابقات کشوری در رشته تأسیسات الکتریکی توسط  امین غلامی کارآموز  مرکز آموزش شهید پاکدل مانه و سملقان خبر داد.
کسب مدال طلای کشوری در رشته تاسیسات الکتریکی توسط کارآموز مانه و سملقانی,

شهاب‌الدین امیدیان، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مانه و سملقان در گفتگو خبرنگار عصر اترک در مانه و سملقان از کسب مدال طلا مسابقات کشوری در رشته تأسیسات الکتریکی توسط  امین غلامی کارآموز  مرکز آموزش شهید پاکدل مانه و سملقان خبر داد.

وی اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید بازار محور باشد و آموزش‌ها طوری ارائه شود که کارآموزان بعد از پایان دوره آموزشی بتوانند وارد بازار کار شده و برای خود و دیگران کارآفرینی کنند و همچنین بر لزوم ایجاد فضای رقابت سالم و سازنده و رفع مشکلات بر سر راه آموزش‌های مهارتی تأکید کرد.

امیدیان افزود:  مسابقات ملی مهارت همه ساله باهدف ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، معرفی ظرفیت‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای کشور تا سطح مهارت‌های جهانی، شناسایی نقاط ضعف و برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، فراهم‌ساختن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور، کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان، شکوفایی مهارت‌ها و انگیزش در جوانان برگزار می‌شود.

گفتنی است بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری رشته تاسیسات‌الکتریکی به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز  برگزار شد و نتایج این دوره از مسابقات به شرح ذیل است:

امین‌غلامی از استان خراسان‌شمالی مرکز اموزش فنی و حرفه ای شهرستان مانه و سملقان کسب  "مدال طلا"

ابوالفضل‌جهانگیری از استان هرمزگان کسب "مدال نقره"

محمدباقربهزادی از استان خوزستان کسب" مدال برنز"

هوشیار رجبی‌پور از استان لرستان و عارف‌سالاریان از استان خراسان‌جنوبی کسب" مدال یون‌برتری "

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک