پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ساعت ۱۴:۱
امام‌جمعه آشخانه:

قیام ۱۵ خرداد پیام مقاومت امت پیرو ولایت‌فقیه را مخابره کرد

امام‌جمعه آشخانه گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد پیام عزت و تکریم و تجلیل از مرجعیت دینی و شرافت و حماسه و مقاومت یک امت پیرو ولایت‌فقیه را مخابره کرد.
 قیام ۱۵ خرداد پیام مقاومت امت پیرو ولایت‌فقیه را مخابره کرد,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک درمانه وسملقان در خصوص حماسه ۱۵ خرداد گفت: قیام مردم در ۱۵ خرداد ۴۲ به حمایت از مرجعیت اتفاق افتاد؛ زیرا رژیم دیکتاتور پهلوی امام را در قم دستگیر کرد و‌‌‌‌ به تهران منتقل کرد که مردم در اعتراض به جسارت رژیم پهلوی قیام کردند.

وی افزود: اولین جرقه انقلاب از ۱۵ خرداد آغاز شد که امام نهال انقلاب را در دل‌های مجاهدان و مبارزان علیه ظلم جهانی کاشت و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.

امام‌جمعه آشخانه گفت: رژیم سفاک پهلوی از کشتار ۱۵ خرداد، خشونت، خفقان وحشت، ترس و دلهره را در دل مجاهدان تصویر کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد گفت: ۱۵ خرداد به دلیل اینکه خط انقلابیون مسلمان از خط دیگران جدا و مشخص شد سرفصلی برای تاریخ نهضت انقلاب اسلامی می‌نامند.

امام‌جمعه آشخانه گفت: حضرت امام خمینی (ره) ۱۵ خرداد را برای همیشه تاریخ، روز عزای عمومی اعلام کردند تا قدر مجاهدان خالص شناخته شود؛ زیرا آنان به منزله مجاهدان بدر و احد در صدر اسلام هستند.

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد بر لزوم تکریم روز ۱۵ خرداد به دلیل اینکه ریشه‌های انقلاب فراموش امت انقلابی نشود تأکید کرد.

وی تأکید کرد: قیام خونین ۱۵ خرداد پیام عزت و تکریم و تجلیل از مرجعیت دینی و شرافت و حماسه و مقاومت یک امت پیرو ولایت‌فقیه را مخابره کرد.

وی با بیان اینکه حذف یا تحریف رخدادهایی تاریخی چون ۱۵ خرداد توسط مورخین سلطنت‌طلب و رسانه‌های معاند با نظام دینی، امکان‌پذیر نیست خاطرنشان کرد: تا زمانی که امت انقلابی بیدار و مراقب نفوذی‌ها باشند و از بصیرت بالا برخوردار باشند و در خط ولایت و امامت و رهبری گام بردارند امکان تحریف وجود ندارد.

امام جمعه آشخانه به لزوم ورود رویداد تاریخ‌ساز ۱۵ خرداد به کتاب‌های درسی نسل جدید تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در شناساندن قیام ۱۵ خرداد گفت: کاهلی و غفلت رسانه‌های کشورمان در پرداختن به رخداد ۱۵ خرداد باعث باز شدن راه نفوذ دشمن به تحریف تاریخ انقلاب می‌شود.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک