پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ - ساعت ۱۳:۳۶

سفر دیپلماسی شهردار بجنورد به روسیه

شهردار بجنورد برای حضور در نهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی در شهر کازان مرکز جمهوری تاتارستان روسیه به این کشور سفر کرد.
سفر دیپلماسی شهردار بجنورد به روسیه,

به گزارش عصر اترک، جواد حمیدی، شهردار بجنورد در گردهمایی سالیانه سازمان منطقه‌ای شهرهای متحد و دولت‌های محلی اوراسیا که با بیش از ۱۲۰ شرکت‌کننده از ۷۵ شهر و ۵۰ کشور جهان در کشور روسیه برگزار می‌کرد، حضور یافت.

شهردار بجنورد در سخنرانی این اجلاس با معرفی قومیت‌ها، فرهنگ آداب و سنن و صنایع‌دستی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بجنورد گفت: بجنورد دارای پیشینه فرهنگی، تاریخی، سیاسی بسیاری است و زمینه تبدیل‌شدن به برند گردشگری به‌عنوان یک جاذبه برای گردشگران داخلی و خارجی  را دارد.

حمیدی با اشاره به ۷۰ فرصت سرمایه‌گذاری در این شهر به مناطق بکر این شهر از جمله پلنگ‌دره و کوه اسدلی اشاره کرد و  افزود:  این مناطق نگین سرمایه‌گذاری با ظرفیت‌های اقتصادی، ورزشی و تفریحی در این شهر هستند که شرایط مناسب برای جذب سرمایه‌‌گذار را دارند.

به گزارش عصر اترک، علاوه بر نشست‌های رسمی هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی و گردهمایی سازمان منطقه‌ای اوراسیا، نشست‌های تخصصی در زمینه نقش شهرها در روندهای جدید جهانی و منطقه‌ای، تمرکززدایی در همکاری‌های بین‌المللی، و بومی‌سازی اهداف توسعه پایدار از جمله رویدادهای جانبی این اجلاس هستند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک