چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ - ساعت ۱۴:۲۴

روزانه ۳۲ هزار متر مکعب فاضلاب‌ در خراسان‌شمالی تصفیه می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: روزانه به طور میانگین ۳۲ هزار مترمکعب فاضلاب در سه شهرستان شیروان، بجنورد و اسفراین استان تصفیه می شود.
روزانه ۳۲ هزار متر مکعب فاضلاب‌ در خراسان‌شمالی تصفیه می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+رضا نعیمی+آب و فاضلاب+تصفیه فاضلاب

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، رضا نعیمی اظهار کرد: جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب با هدف ارتقای بهداشت عمومی، جلوگیری از آلوده شدن سفره‌های آب زیرزمینی و حفاظت از محیط زیست اجرا می شود.

به گفته وی؛ اینک ۲۱۲ هزار و ۱۶۴ نفر معادل ۴۰.۶ درصد از جمعیت شهرهای خراسان شمالی از خدمات فاضلاب بهره‌مند هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب استان ۴۱ هزار و ۴۰۰ مترمکعب است که تلاش می شود این رقم افزایش یابد.

نعیمی با اشاره به ابلاغ قرارداد پروژه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بجنورد، گفت: توسعه و افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب این شهر به ظرفیت ۳۸ هزار و ۱۰۰ مترمکعب در شبانه روز به پیمانکار ابلاغ و عملیات اجرایی آن از سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: پروژه تکمیل و افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر بجنورد به صورت قرارداد طرح با تاکید بر توسعه فرایند بیولوژیکی، ایجاد تاسیسات جدید در بخش تصفیه فیزیکی، هوادهی و تصفیه لجن است.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها، ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها و ۶۰ هزار مشترک فاضلاب دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک