پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ساعت ۱۸:۴۵
یک کارشناس مسائل فرهنگی:

کوتاهی در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان منکر سبب بروز حوادث سبزوار می‌شود

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: تا زمانی که مسئولان در بحث حمایت قانونی از آمران به معروف کوتاهی می‌کنند، شاهد اتفاقاتی همچون شهادت شهید الداغی هستیم .
کوتاهی در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان منکر سبب بروز حوادث سبزوار می‌شود ,

اسماعیل وحیدی، کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان گفت: شهیدالداغی یک جوان با شلوار جین و تیپی بسیار معمولی خود را در معرض قداره دزدان ناموس قرار می‌دهد تا ناموس ایرانی در امان باشد.

وی تاکید کرد: همه این‌ها بیانگر این است که غیرت دینی و ایرانی مساوی با ناموس‌‌‌پرستی و دفاع از ناموس‌ است.

وی افزود: وقتی به سنگ نگاره های تخت جمشید نگاه می‌کنیم، تصاویر بانوانی را با حجابی شبیه به چادر امروزی زنان جامعه مشاهده می‌کنیم که در واقع چادر بیشتر یک لباس ایرانی است تا اسلامی. 

وحیدی افزود: اکنون چند سوال در ذهن‌مان ایجاد می‌شود اگر آن دختر سبزواری حجاب داشت آیا کسی جرات تعرض به‌ خودش می‌داد که ثمره اش ازدست دادن یک سرمایه عظیم انسانی و اجتماعی چون شهیدالداغی باشد؟ 

این کارشناس مسائل فرهنگی گفت: حادثه سبزوار سئوالات و مطالبات زیادی برای ملت ما ایجاد کرده و مسئولان باید به خواسته ملت لبیک بگویند؛ اولأ اینکه چرا قانون عفاف و حجاب به درستی اجرا نمی‌شود و هرکس به دیگری ارجاع و پاس می‌دهد در حالی که همه ارگان‌ها موظف به پیگیری ابلاغ و اجرا و حمایت ازاین قانون هستند. 

وی افزود: ثانیا چرا مسئولان در بحث حمایت قانونی از آمران به معروف کوتاهی می‌کنند تا کی باید شاهد از دست دادن این سرمایه‌ها باشیم. 

وی گفت: دشمن با تمام قوا در میدان کار می‌کند در حالی که ارگان‌ها شرم می‌کنند قوانین حق اسلامی و ایرانی را بکار بگیرند چقدر دیگر باید ملت تحمل کنند مجریان فتنه دشمن، آمر به معروف را چاقو می‌زنند، پلیس را سر می‌برند، آیت الله را به رگبار می‌بندند! مگر همین قربانیان کفایت نمی‌کند. 

این کارشناس مسائل فرهنگی گفت: وظیفه حکومت و ارگان‌ها در امر عفاف شانه مردم و خانواده‌ها را از بار این امر خالی نمی‌کند قطعا خانواده باید در این امر ورود کنند و از مسئولان انقلابی برای به کرسی نشستن قوانین مصونیت بخش الهی حمایت کنند.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک