جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ساعت ۱۳:۵۹
امام جمعه آشخانه:

امروز مسئله کشف حجاب مسئله جنگ با نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه آشخانه گفت: در مسئله کشف حجاب، باید زنان و دختران جامعه مواظب باشند که در دام دشمنان نیافتند و از خود مراقبت کنند که در میدان دشمن گام برندارند.
امروز مسئله کشف حجاب مسئله جنگ با نظام جمهوری اسلامی است ,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان حجت السلام والمسلمین محمد جواد شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارکرد: ‏امروز مسئله کشف حجاب مسئله جنگ با نظام جمهوری اسلامی است یک روزی بر ملت ما گذشت که جوانان پسر در جبهه حضور می‌یافتند مادران و خواهران و دختران کشور از آنان حمایت می‌کردند و پشتیبان رزمندگان بودند.

 ‏امام جمعه آشخانه ادامه داد: امروز دشمن جنگ ترکیبی نرم بی‌عفتی و بی‌حجابی را به راه انداخته است و رزمندگان این جبهه زنان جامعه اسلامی هستند و خانم‌های با حجاب فرماندهان خط مقدم این جبهه هستند.

 ‏وی تاکید کرد: بر جوانان غیرتی و با‌عزت کشورمان لازم است که پشتیبان زنان خط مقدم جبهه عفت و حجاب کشور باشند در این جنگ نیز پیروزی از آن جبهه حق بوده و جبهه باطل نابود شدنی است ‏ .‏

 ‏وی خاطر نشان کرد: در این جبهه باید زنان و دختران جامعه مواظب باشند که در دام دشمنان نیافتند و از خود مراقبت کنند که در میدان دشمن گام برندارند در این جنگ دشمن کیان خانواده مومن و معتقد به فرامین الهی را هدف قرار داده است پس باید مدافعان جایگاه خودشان را مشخص و معین کنند که آیا مدافع حق می‌باشند یا مدافع باطل تا جبهه حق و باطل مشخص و معین شود.

امام جمعه آشخانه با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه گفت: امیدواریم این سفر باعث برکت و عزت و رونق اقتصادی و فرهنگی و تقویت روابط اجتماعی دو ملت شود و هرچه زودتر دشمنان را از منطقه با ذلت و خواری اخراج شان کنند و دست سلطه آمریکا و دولت غاصب یهود صهیونیسم را از منطقه قطع کنند.

 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک