پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ساعت ۱۱:۴۱
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی:

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی به شهرداری‌های خراسان‌شمالی تخصیص یافت

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: پارسال شهرداری‌های استان ۳۰۰ میلیارد تومان از محل کمک های دولتی دریافت کردند که این رقم نسبت به سال ماقبل آن حدود ۱.۵ درصد افزایش یافت.
۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی به شهرداری‌های خراسان‌شمالی تخصیص یافت,خراسان شمالی+بجنورد+دفتر امور شهری+مرتضی رجایی

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، مرتضی رجایی اظهار کرد: این میزان اعتبار که رقم قابل توجهی برای توسعه محسوب می شود توانست به اجرای بسیاری از طرح های عمرانی شهرداری ها شتاب دهد.

وی افزود: تجهیز شهرداری بجنورد به خودروی نردبان ۳۲ متری اطفای حریق یکی از اقدامات مهم دولت در زمینه توسعه خدمات شهری است که برای خرید آن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: شهرداری بجنورد ۱۵ سال پیگیر خرید نردبان بلند مرتبه بود که تامین اعتبار آن انجام و این نردبان به همراه تجهیزات آن خریداری و وارد استان شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال های اخیر بلندمرتبه سازی و رشد عمودی شهر سیر صعودی و شتاب فزآینده ای گرفته است، وجود یک نردبان هیدرولیکی با ارتفاع حداقل ۳۲ متر در بجنورد ضروری بود.

رجایی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه های سفر دولت به استان، تامین ۲ نردبان آتش نشانی مصوب شد که مقرر است تا پایان سال ۱۴۰۳ به استان تحویل شود.

اختصاص حدود هفت هزار و ۴۷۵ هزار تُن قیر رایگان

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای کمک به اجرای پروژه های عمرانی شهری خراسان شمالی گفت: در سال ۱۴۰۰ سهم استان از قیر رایگان پنج هزار و ۷۲۷ تُن بود که به طور کامل جذب شد و سهم استان از قیر رایگان در سال مالی ۱۴۰۱ هم جذب هفت هزار و ۴۷۵ تُن از این محصول بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی ادامه داد: سهم استان از قیر رایگان در سال مالی جاری نسبت به سال ماقبل حدود ۱.۴ درصد افزایش دارد.

استان خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.

خراسان شمالی ۲۵ نقطه شهری دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک