جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ - ساعت ۱۳:۸
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد:

مسئولان و مردم در ساخت‌وسازهای حریم رودخانه‌ها مقصر هستند

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: در خسارت وارد شده، مردم و مسئولان مقصر هستند، براین‌اساس باید در این موضوع جدی ورود شود تا این موضوع هر ساله تکرار نشود.
مسئولان و مردم در ساخت‌وسازهای حریم رودخانه‌ها مقصر هستند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سید جواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد اظهار داشت: طی سیلاب اخیری که در مرکز خراسان شمالی و حاشیه‌ها و روستاها، شاهد خسارت‌های زیادی به مردم وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه در خسارت وارد شده، مردم و مسئولان مقصر هستند، ادامه داد: مردم زمانی که در بستر رودخانه ساخت‌وساز دارند، بدیهی است که در جریان سیلاب آب از مسیر منحرف و خسارت را به آنها تحمیل خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با اشاره به اینکه مسئولان نیز باتوجه‌به نظارت‌هایی که باید انجام می‌داده‌اند و کم‌کاری شده، مقصر هستند، اضافه کرد: در نقاط مختلف شهر بجنورد، سیلاب باعث ورود به منازل، تخریب و نشست منازل شده است.

وی یادآور شد: از استاندار خواهشمندیم که ورود کنید و به‌عنوان یک موضوع مهم و جدی در شورای تأمین استان، مصوبه‌ای داشته باشید، زیرا سال‌هاست که در زمان بارندگی‌های زیاد این خسارت‌ها وجود دارد و هزینه مادی و معنوی ایجاد می‌کند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک