سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ساعت ۱۴:۲۶
امام جمعه آشخانه:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر تمام مسلمانان واجب است

امام جمعه آشخانه گفت: بر همه مسلمانان واجب است که از این مردم مسلمان مظلوم حمایت کنند و به دفاع از آنان فریاد بزنند و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر تمام مسلمانان واجب است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان، حجت‌السلام و المسلمین محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در روز جهانی قدس اظهار داشت: سرزمین قدس برای مسلمانان از یک قداست بالایی برخوردار است و برهمه مسلمانان واجب است که این گروه تروریستی را از سرزمین مقدس بیرون برانیم.

 

وی  افزود: مردم مظلوم فلسطین بیش از 70 سال است که آواره شده‌اند و هر روز شهید می‌دهند و بیش از صدهزار زن و کودک بی‌گناه شهید شده‌اند.

 

امام جمعه آشخانه همچنین به جنگ نرم و پدیده بی‌حجابی اشاره کرد و گفت: پدیده بدحجابی که امروزه دشمنان اسلام به‌عنوان ابزار جنگ در مقابل امت مجاهد و انقلابی ما قرار داده‌اند، از نظر دین و شرع باطل است و با قداست خانواده ایرانی منافات دارد، بر دولت و ملت لازم است که با این پدیده مخالفت نموده و با آن برخورد قاطع داشته باشد.

 

انتهای پیام/صدیقی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک