چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ساعت ۱۴:۱۴
امام جمعه آشخانه:

تولید بالا همراه با مصرف معقول، معیشت مطلوب را به دنبال دارد

امام جمعه آشخانه گفت: برای رونق اقتصاد و توسعه معقول معیشت مردم نیاز به تولید فراوان و صادرات داریم تا همه مردم از اشتغال برخوردار باشند تولید بالا همراه با مصرف معقول برای مردم معیشت مطلوب را به دنبال دارد و رشد اقتصادی را تضمین می‌کند.
تولید بالا همراه با مصرف معقول، معیشت مطلوب را به دنبال دارد,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان، حجت السلام والمسلمین محمد جواد شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: برای تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» بر مسئولان و مدیران نظام واجب است که اقدام عملی کنند و بر مردم نیز لازم است که هر آنچه از دستشان بر می‌آید، انجام دهند.
 ‏
 وی افزود: نخبگان دانشگاهی در تولید و اختراع دانش بنیان می‌توانند در رشد تولید گام‌های موثری بردارند. 
 ‏
امام جمعه آشخانه گفت: برای رونق اقتصاد و توسعه معقول معیشت مردم نیاز به تولید فراوان و صادرات داریم تا همه مردم از اشتغال برخوردار باشند تولید بالا همراه با مصرف معقول برای مردم معیشت مطلوب را به دنبال دارد و رشد اقتصادی را تضمین می‌کند.
 
وی تاکید کرد: ما ملت انقلابی دشمنانی داریم که در کینه و توطئه برای نابودی نظام  لحظه به لحظه برنامه‌ریزی می‌کنند تا ما را  به زانو درآورند اما دشمن بداند ما با صبر و مقاومت و مدیریت نظام جمهوری اسلامی و خلاقیت جوانان ایرانی دشمنان مان را در مقابل اهداف بزرگ و آرمان های انقلابی تسلیم می کنیم و آنان را به زانو در می آوریم. 


امام جمعه آشخانه گفت: امروز یکی از ابزارهای دشمن برای براندازی نظام اسلامی بی حجابی است که کیان خانواده متدین ما را هدف گرفته است تا بنیاد خانواده را به هم بریزد با این توطئه هم به جایی نمی‌رسند زیرا زنان محجبه ما جواب آنان را می‌دهند. 

امام جمعه آشخانه در عظمت ماه مبارک رمضان گفت: پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند مردم ماه رحمت و برکت و مغفرت به سوی شما روی آورده است هر کس می‌خواهد به رحمت خداوند و به برکت خداوند و در دایره غفاریت خداوند وارد شود تا بر سر سفره احسان خداوند بنشیند و از فیض قرب خدا بهره‌مند شود باید روزه بگیرد.

وی همچنین گفت: بر عموم مردم واجب است که حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند و از این ماه تکریم کنند احترام ماه خدا به این است که علنی کسی روزه خواری نکند. حتی آنان که به واسطه مریضی یا ناتوانی یا مسافرت باید خوراک و طعام بخورند حق ندارند علنی چیزی بخورند یا سیگار بکشند

وی ادامه داد: آنانی که عامدا و علناً حرمت ماه را با روزه خواری می‌شکنند بر مردم روزه دار واجب است تذکر دهند و در صورت عدم توجه؛ قوه قضاییه برخورد شدید با حریم شکنان بنمایند زیرا حرمت این ماه بر همگان لازم و ضروری و واجب است. 


 ‏انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک