سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ساعت ۱۴:۴۸
امام‌جمعه آشخانه:

مردم با حضور خود به مساجد رونق بدهند

امام‌جمعه آشخانه گفت: همه مؤمنین و مؤمنان نسبت به پاکی مسجد و تکریم و تجلیل مسجد تکلیف شرعی دارند همه مردم با حضور در مساجد باید به مساجد رونق بدهند.
 مردم با حضور  خود به مساجد رونق بدهند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و‌سملقان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه آَشخانه در خطبه‌های نمازجمعه به مناسبت هفته منابع طبیعی گفت: ترویج کاشت درخت‌های مثمر و مفید برای تولیدات موردنیاز کشور لازم و ضروری است؛ لذا پیشنهاد می‌شود برای اجرای قوی طرح یک میلیارد کاشت درخت مفید مردم را در حفاظت از درختان در مناطق بهره‌بردار شریک و مالک اشجار قرار داده تا با جان‌ودل از املاک خود محافظت کنند و از منافع آن‌ بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه  ارزش خون شهدا نزد خداوند بسی جایگاه رفیعی دارد، گفت: در حفظ و حمایت از راه شهیدان خانواده شهدا در اولویت هستند بقیه مردم وظیفه عقلانی و شرعی دارند که از شهدا تجلیل و تکریم کنند.

امام‌جمعه آشخانه گفت: همه مؤمنین و مؤمنان نسبت به پاکی مسجد و تکریم و تجلیل مسجد تکلیف شرعی دارند همه مردم با حضور در مساجد باید به مساجد رونق بدهند.

وی تأکید کرد: شلوغی دادگاه‌ها به‌خاطر خلوتی مساجد است؛ مساجد را شلوغ کنید؛ زیرا مساجد پایگاه معرفتی شناخت معارف دین است در این صورت دادگاه‌ها خلوت می‌شوند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک