چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۶۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ساعت ۱۴:۳۳
گزارش تصویری:

جشن میلاد حضرت مهدی( عج) در مدرسه علیمه شهرآشخانه

جشن بزرگ نیمه شعبان در حوزه علیمه بقیه الله(عج) شهر آشخانه همراه برنامه های شاد ومفرح برگزار شد.
جشن میلاد حضرت مهدی( عج) در مدرسه علیمه شهرآشخانه,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه وسملقان صبح امروز در روز ولادت پر سعادت صاحب و مولای ما حضرت مهدی عج دعای پر فیض ندبه با حضور پر شور مردم در مسجد صاحب الزمان عج برگزار شد و در ادامه مراسم جشن و سرور با حضور مردم ومسئولین به همراه برنامه‌های شاد و مفرح و گروه‌هایی از استان خراسان رضوی برگزار شد. 

در ابتدای برنامه بعد از هم‌خوانی نوای دل‌انگیز و حماسی سرود جمهوری اسلامی ایران،  حجت الاسلام والمسلمین ایمانی سخنران برنامه گفت: علت اندک بودن پیروان انبیا و اولیا خدا این بود که اهداف بلندی داشتند و زاهد کردن و متقرب کردن مردم به خدا و نجات مردم از دست ظالمان روزگار از جمله اهداف بزرگشان است. 
 
وی گفت: تعلقات مادی با ارزش و بی ارزش که ما برای خود داریم مانع از این می‌شود که امام خود را یاری کنیم. 

وی تاکید کرد: اگر امروز دعدغه من و شما  فقط دغدغه زندگی مادی باشد حتی اگر امام زمان عج هم ظهور کنند ما ایشان را تنها می‌گذاریم. 

حجت السلام ایمانی در مورد ارتباط همراه با مهربانی و رحمت و عطوفت امام با مردم گفت: امام زمان عج می‌فرمایند ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی‌کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم ، که اگر جز این بود گرفتاری‌ها به شما روی می آورد و دشمنان شما را ریشه کن می‌کردند.

در ادامه برنامه اجرای گروه سرود و همچنین بازی برای کودکان و نونهالان برگزار شد و همچنین ایستگاه سواد رسانه با پخش بروشور و پوستر های سواد رسانه از جمله برنامه‌های دیگر این جشن بود.

برنامه با پذیرای نهار از میهمانان به کارخود پایان داد.

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک