چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۶۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ساعت ۱۰:۴۲

بانوان کونگ‌فو‌ کار مانه و سملقان در مسابقات قهرمانی کشوری دوم شدند

مسابقات قهرمانی کونگ‌فو‌ بانوان کشور در چهار رده سنی در استایل مبارزه (مایانا) به میزبانی مشهد مقدس به مدت دو روز برگزار شد و تیم خراسان شمالی با حضور دو تیم از مانه وسملقان و بجنورد حائز رتبه دوم کشوری شد.
 بانوان کونگ‌فو‌ کار مانه و سملقان در مسابقات قهرمانی کشوری دوم شدند,

به گزارش عصر اترک از مانه وسملقان مسابقات قهرمانی کونگ‌فو‌ بانوان کشور در چهار رده سنی در استایل مبارزه (مایانا) به میزبانی مشهد مقدس به مدت دو روز برگزار شد و تیم خراسان شمالی با حضور دو تیم از مانه وسملقان و بجنورد حائز رتبه دوم کشوری شد.

گفتنی است تیم کونگ‌فو‌ بانوان مانه و سملقان با ۲۰ شرکت‌کننده در این رقابت‌ها حضور داشتند که حمیده شاکری و زهره ولیزاده به عنوان مربی و زکیه احمدی به‌عنوان سرپرست نیز حضور داشتند.

در پایان این رقابت‌ها، روژان ابراهیمی و نازنین گلی در رده سنی نونهالان مقام اول، مژگان رجایی، آتنا نیکدل، صبا محمدپور در رده سنی نوجوانان مقام اول، نرگس کوهستانی مقام دوم، فاطمه منیدری مقام سوم، فاطمه حسین‌زاده، مهلا ریواده، فاطمه جهانی و یاسمن جمالی در رده سنی جوانان مقام سوم، حمیده شاکری در رده سنی بزرگسالان مقام اول و پریان ریواده مقام دوم بزرگسالان این رقابت‌ها را کسب کرد.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
م ح | 1401/12/25
0
0
خداقوت
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک