چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ساعت ۱۵:۲۰
یوسف شاکری:

عامل هتک حیثیت بانوی مانه وسملقانی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت خانمی جوان در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.
عامل هتک حیثیت بانوی مانه وسملقانی دستگیر شد,

به گزارش عصراترک یوسف شاکری، رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت خانمی جوان در شهرستان مانه و سملقان خبر داد و افزود: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا شهر آشخانه مبنی بر اینکه فردی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اش در صفحه اینستاگرام نموده مراتب در دستور کارقرار گرفت

وی افزود: در این راستا با اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا متهم اصلی موردشناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی با مقام قضایی، به پلیس فتا شهرستان احضار شد.

سرهنگ یوسف شاکری اظهار داشت: متهم پرونده که یک دختر جوان بود، در اظهارات خود بیان داشت در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه‌ای را دنبال کردم و لایوهایی را که در این صفحه پخش می شد تماشا می‌کردم تا جایی‌که با گرداننده صفحه، دوست شدم. بعد از مدتی، شاکی از طریق اینستاگرام با من ارتباط گرفته و درخواست نمود تا ارتباطم را با صفحه مذکور قطع نمایم. من نیز امتناع کردم و اختلاف ما بالا گرفت و تصاویر شاکی را از طریق صفحه اینستاگرام در فضای مجازی منتشر کردم. شایان ذکر است متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک