سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ساعت ۱۰:۴۷
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد:

مانه وسملقان منطقه هدف جدید بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: شهرستان مانه‌‌وسملقان یکی از نقاط محروم استان و کشور به شمار می‌رود که برادران و خواهران شیعه و سنی در آن زندگی می‌کنند و در آن منطقه در حال انجام طرح‌های مختلف و محرومیت‌زدایی هستیم.
مانه وسملقان منطقه هدف جدید بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: شهرستان مانه‌‌وسملقان یکی از نقاط محروم استان و کشور به شمار می‌رود که برادران و خواهران شیعه و سنی در آن زندگی می‌کنند و در آن منطقه در حال انجام طرح‌های مختلف و محرومیت‌زدایی هستیم.

وی افزود: در سفر قبلی به استان خراسان شمالی، نقاط مختلف این استان را با همراهی استاندار از نزدیک دیدم و قصد داریم منطقه هدف جدیدی را با هماهنگی استاندار خراسان شمالی انتخاب کنیم تا اقدامات محرومیت‌زدایی را در آن منطقه نیز انجام دهیم.

وی گفت: تلاش ما این است که در مناطق هدف این استان، اقدامات مربوط به ساخت مسکن محرومان، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، ضروری و... انجام شود تا در مسیر محرومیت‌زدایی که وظیفه اصلی ما به شمار می‌رود، پرشتاب و پرقدرت حرکت کنیم.

فتاح تأکید کرد: از سوی رهبر معظم انقلاب اذن داریم که برای رفع محرومیت تلاش کنیم و در این مسیر نیز هیچ توقفی نخواهیم داشت و ترمز نخواهیم گرفت. حضرت آقا همیشه در محرومیت‌زدایی مشوق ما بوده‌اند و تلاش در این مسیر را وظیفه شرعی خود در اطاعت از رهبری می‌دانیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه فلسفه وجودی بنیاد، خدمت به مستضعفان است گفت: امروز با افتخار از مردم می شنویم که بنیاد، تبدیل به بنیاد واقعی مستضعفان شده است ولی در عین حال تقاضای کمک های بیشتر برای خدمت به محرومان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت گزاری به مستضعفان مایه افتخار ما است گفت: ما تلاش بسیاری می کنیم ولی برخی ها این سوال را می پرسند که نتیجه آن چیست؟ جواب این سوال آن است که باید جلوی تولید فقر در کشور گرفته شود چراکه تورم باعث تولید فقر است و امیدواریم به همت دولت که اراده اش رفع فقر است، جلوی تولید فقر در جامعه گرفته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به پای کار بودن مستضعفان در این انقلاب گفت: به گفته امام راحل، تنها کسانی تا انتها با انقلاب خواهند ماند که طعم فقر را چشیده باشند لذا باید مراقبت کنیم که خدای ناکرده مدیران و مسئولان به سمت کاخ نشینی نروند.

فتاح گفت: ما در این مسیر آماده شهادت و جانبازی برای نظام، مردم و رهبر انقلاب هستیم و ما در بنیاد مستضعفان سرباز ایشان هستیم و با سرعت برای رفع فقر و خدمت به مردم تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک