سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ساعت ۱۰:۱۴

کشته و زخمی شدن ۱۱ شهروند خراسان شمالی در حادثه انفجار ساختمان تجاری در تهران

حادثه انفجار کپسول گاز در مجتمع تجاری پارک وی تهران باعث فوت ۶ نفر از اهالی شهرستان مانه و سملقان و مصدومیت ۵ نفر شد.
کشته و زخمی شدن ۱۱ شهروند خراسان شمالی در حادثه انفجار ساختمان تجاری در تهران,

به گزارش عصراترک، بر اثر حادثه انفجار کپسول گاز که صبح روز سه‌شنبه در ساختمانی نیمه ‌ساخت در مجتمع پارک وی تهران به وقوع پیوست ۱۱ نفر از اهالی روستای قزلر از توابع شهرستان مانه و سملقان مصدوم شدند که ۶ نفر جان خود را از دست دادند و حال ۵ نفر دیگر نیز وخیم اعلام شده است.

این حادثه ساعت ۷:۳۸ صبح سه شنبه در یک ساختمان در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ تهران اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارک وی اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد که این ساختمان در حال ساخت حدود سه طبقه روی سطح زمین و پنج طبقه نیز در زیر سطح زمین فضا دارد و محل آتش‌سوزی نیز تعدادی از اتاقک‌های کارگری در طبقه منفی دوی این ساختمان بود که به محلی برای اسکان کارگران بدل شده بود.

 کف و سقف اتاقک‌های کارگری در منفی ۲، با یونولیت و نایلون پوشیده شده و در اطراف آنها نیز سیلندرهای گاز و ... قرار داشت که همگی در این محل قرار داشتند و انفجار و آتش سوزی آن محل سبب جان باختن ۶ نفر از افراد که اهل خراسان شمالی بودند، شد و ۵ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش عصراترک سال گذشته نیز بر اثر حادثه آتش سوزی در یک کارگاه خیاطی در تهران ۴ نفر از اهالی شهرستان مانه و سملقان کشته شدند.

بسیاری از جوانان استان خراسان شمالی به دلیل کمبود شغل مجبور به اشتغال در استان های دیگر از جمله تهران هستند.

محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تعداد اهالی استان خراسان شمالی که استان‌های دیگر از جمله تهران مشغول به کار هستند را ۲۵۰ هزار نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/گ    

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک