چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۲:۳۷
دادستان مرکز خراسان شمالی:

استقلال ملی از بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی است

دادستان بجنورد با اشاره به اینکه استقلال ملی و خروج از مستعمره بودن در مقابل نظام سلطه و زور رااز بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی است و گفت: انقلاب اسلامی خط بطلانی بود بر همه سلطه جویی نظام سلطه و نظام استکبار و سلطه جویی را در این سرزمین به پایان بخشید.
استقلال ملی از بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، سید جواد ایلالی، دادستان مرکز استان خراسان شمالی در مراسم جشن چهل و چهار سالگی انقلاب در آشخانه اظهار داشت: انقلاب دستاوردهای زیادی داشت است که در طول سال های مختلف دیدیم. 

وی استقلال ملی و خروج از مستعمره بودن در مقابل نظام سلطه و زور را از بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی خط بطلانی بود بر همه سلطه جویی نظام سلطه و نظام استکبار و سلطه جویی را در این سرزمین به پایان بخشید. 

ایلالی گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران، اجنبی و قدرت های سلطه گر مثل انگلستان و امریکا بر این کشور حکومت می کرد و حکام کشور دست نشانده انها بودند. 

وی گفت: انقلاب اسلامی با استقرار مولود مبارکی به اسم انقلاب اسلامی، مردم را بر سرنوشت خود حاکم کرد. 

دادستان بجنورد افزود: با حاکم شدن مردم بر سرنوشت خود عالی ترین مقامات کشور از رهبر فرزانه انقلاب گرفته تا سطوح مختلف و پایین تر با ارای مستقیم یا غیر مستقیم مردم انتخاب می شود. 

وی تاکید کرد: نتیجه انقلاب اسلامی شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی است. 

این مقام مسئول همچنین افزود: در بحرانی ترین منطقه دنیا، ایران جز امن ترین مناطق دنیا است، امنیتی که در سایه جانفشانی شهدای عزیز ما محقق شد. 

وی با بیان اینکه رویکرد مقاومت است که امنیت ساز است گفت: امروز مقتدرانه در مقابل امریکای جنایت کار ایستاده ایم. 

ایلالی گفت: امروز قدرت دفاعی کشور به گونه ای است که استکبار قدرت چپ نگاه کردن به این کشور را ندارد و جز معدود کشورهایی که دارای موشک نقطه زن با سوخت جامد هستیم. 

وی افزود: این گونه است که امروز سپاه عزیز خار چشمی برای دشمنان است، سپاه تمامی نقشه شوم دشمنان در منطقه را عقیم گذاشته است. 

این مقام مسئول با اشاره به جنگ رسانه ای گفت: امروز در جبهه تمام عیار جنگ نرم با محوریت رسانه ها هستیم، در جنگ رسانه که متاسفانه ابزار خطرناکی است امروز دشمن به دنبال اجرایی کردن اهداف شومی است که در جبهه های جنگ سخت نتوانسته به آن برسد. 

سید جواد ایلالی به افردای که در مقابل دین و ارزش های دینی و نظام بایستند گوشزد کرد که نظام درجای خودش هر کسی را در هر سطحی که باشد تحت برخورد قاطع قانونی قرار خواهد داد. 

وی گفت: مردم عزیز مانه وسملقان،انقلاب عزیز ما حاصل خون پاک شهدای عزیز ما همچون حاج قاسم عزیزمان است، انقلاب برای ادامه حیاط خود، به همراهی مستمر شما مردم ولایت مدار نیاز دارد واین گونه خواهد بود. 

 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک