سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۶۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ساعت ۱۶:۳
گزارش تصویری:

بهره برداری از ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان در شیروان

آیین افتتاح متمرکز ۱۱۲ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان در دهه فجر با حضور استاندار خراسان شمالی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شیروان، مدیران استانی و شهرستانی اجرا شد.
بهره برداری از ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان در شیروان,

به گزارش عصر اترک از شیروان، محمدرضا حسین نژاد در بدو ورود به شیروان در گلزار شهدای شیروان حاضر و با شهدا تجدید پیمان کرد. سپس حسین نژاد در شهر زیارت دبیرستان شهید قنبری را افتتاح کرد.

استاندار پس از آن در روستای حسین آباد حاضر شد و گلخانه هیدروپونیک (مجهز به انرژی زمین گرمایی) با ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ تن در مساحت ۱.۵ هکتار را افتتاح کرد.

 پس از روستای حسین آباد، حسین نژاد در محل کوی وحدت شیروان حضور یافت و پروژه ۱۶ واحد مسکن مهر را افتتاح کرد گه با پروژه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای معلولین بهزیستی احداث شده است.

در پایان استاندار به همراه سایر مسئولین اولین پارک سرپوشیده استان را با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان و بازار روز شیروان را افتتاح کرد.

 

 

 

 

 

عکس: حق بین

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک