سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ساعت ۱۶:۲۸

افتتاح پروژه های شهرستان مانه وسملقان

در آستانه ی پیروزی انقلاب اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پروژه های متعددی در شهرستان مانه وسملقان افتتاح و کلنگ زنی شد.
افتتاح پروژه های شهرستان مانه وسملقان,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان امروز در آستانه 22 بهمن ماه روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مجتمع فرهنگی هنری حکیم نظامی گنجوی در پارک وحدت شهرآشخانه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، امام جمعه شهرستان مانه وسملقان و فرماندار شهرستان و نمایندگان مجلس شواری اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

گفتنی است این مجموعه فرهنگی با سالن آمفی تئاتر ۱۵۰صندلی آمفی تئاتر با  اعتبار ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. این مجموعه فرهنگی هنری برای برنامه های فرهنگی و هنری و انجمن ها و.. قابل بهره برداری است.


در بدو ورود به شهرستان مزار شهدای گمنام پارک وحدت شهر آشخانه غبار روبی و گلباران شد.

در ادامه با حضور در جشنواره عشایر و انقلاب اسلامی، فعال در محله عشایری قلیچ قامیش از چادر ها و غرفه های  نمایشگاه بازدید شد.

استاندار خراسان شمالی در جشن عشایر و انقلاب در محله عشایری قلیچ قامیش شهرستان مانه و سملقان گفت: ۲۱۵ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور برای عشایر استان تصویب شده که تاکنون ۱۳ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است .

محمدرضا حسین نژاد افزود : با تخصیص کامل این اعتبارات بسیاری از مشکلات جامعه عشایری استان حل خواهد شد . 

 حسین نژاد با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۰ پنل خورشیدی برای عشایر نصب شده ، گفت : اگر ۴ هزار و ۲۰۰ پنل خورشیدی دیگر نصب شود این پوشش کامل خواهد شد .
وی ادامه داد : با حل مشکلات آب ، برق ، گاز و احداث بنای ثابت و مشخص برای عشایر می‌توان مشکلات آنها را کاهش داد .
وی با بیان اینکه انقلاب ما بر مبنای ارزش های دینی شکل گرفت،افزود: باتوجه به ریشه دینی مردم ما و اینکه امام راحل پیوند دهنده مردم به یکدیگر در مسائل دینی بود لذا موج انقلاب اسلامی شکل گرفت .
 حسین نژاد خاطرنشان کرد: رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است .
وی با بیان اینکه دشمنان برای سیطره یافتن به کشور ما نقاط قوت همچون توسل مردم به قرآن و سپاه را هدف قرار داده اند،گفت: دشمنان برای ما هیچ خدمتی نخواهند کرد پس باید مراقب و هوشیار بود و وحدت و انسجام را سرلوحه اهداف خود قرار دهیم .

در ادامه مراسم با حضور در روستای آغمزار پروژه گلخانه هیدروپونیک با ۱میلیارد و ۴٠٠میلیون  تسهيلات صندوق کارآفرینی امید و ۳میلیارد و ۵٠٠میلیون تومان آورده شخصی افتتاح شد.

با ورد به شهر پیش قلعه در مزار شهدای شهر پیش قلعه به مقام شامخ شهدای ادای احترام شد.

در ادامه مراسم در شهر پیش قلعه باحضور عباس پاپی زاده، رئيس امور عشایری کشور و دکتر جواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و نمایندگان مجلس شواری اسلامی و امام جمعه شهرستان و فرماندارشهرستان و مسئولین شهرستانی پایگاه اورژانس پيش قلعه با اعتبار دو میلیارد و۵۸۳میلیون تومان کلنگ زنی شد و به صورت متمرکز مرکز خدمات جامع سلامت بهکده رضوی، خانه بهداشت قسطی معاون، خانه بهداشت گزآباد، آموزشگاه بهورزی شهرستان و کلینیک دندانپزشکی بیمارستان پورسینا افتتاح شد.

همچنین پایگاه بهداشتی شماره ۲ شهری آشخانه، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چمن بید و پایگاه اورژانس ۱۱۵ پیش قلعه کلنگ زنی شدند.

ایستگاه هواشناسی خودکار پیش قلعه بااعتبار ۱میلیارد افتتاح شد.
گفتنی است؛  این پروژه از خردادماه ۱۴۰۱ شروع شده و در بهمن ماه ۱۴۰۱به بهره برداری رسیده است.

این ایستگاه هواشناسی خودکار بیست و چهارمین ایستگاه خودکار در سطح استان خراسان شمالی است که به طور اتومات داده برداری و انتقال داده را انجام می دهد.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک